חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

תלמידים יוצרים תערוכת חנוכיות מחומרים ממוחזרים

 

כמסורת מידי שנה בחג החנוכה מקיים האגף לאיכות הסביבה, בשיתוף מינהל החינוך - האגף לחינוך יסודי , תערוכת חנוכיות מחומרים בשימוש חוזר . השנה עומדת התערוכה בסין בדגש על שימוש חוזר באריזות ובפסולת  

 

התערוכה המוצגת בלובי בנין העירייה לכל אורך ימי החג , העלתה תוצרים מפתיעים הן בפן היצירתי והן בהעברת המסרים הסביבתיים שבאו לידי ביטוי ביצירות, שהגיעו מ-32 בתי ספר יסודיים בעיר .

 צוותי שיפוט המורכבים מנציגי אגף איכות הסביבה בעירייה, מינהל החינוך ותאגיד תמיר בחרו את החנוכיות הזוכות. במקום הראשון זכתה החנוכייה של בית ספר "רמז", בשני "כרמים" ובשלישי "בלקינד".

פתיחת התערוכה צוינה בטקס הדלקת נרות על-ידי חבר המועצה אוהד אוזן ובהובלת צוות ותלמידי בית הספר "שקמה", בניהולה של רינת שטיינמץ-ולטר.

את הטקס כיבדה בנוכחותה יפעת מאירוביץ-יפת, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק איכות הסביבה, אשר ברכה את הקהל הילדים וההורים. בדבריה השוותה חברת המועצה את הילדים לאורות הנרות "כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן, כמו הנרות, כך גם בתחום איכות הסביבה: כל אחד מאיתנו שממחזר עושה פעולה בבית שלו וביחד כולנו כוח סביבתי גדול שמוביל שינוי בעיר. אתם הילדים, הינם השגרירים שלנו לפעילות ואנו מודים לכם על עבודתכם כל השנה ובמיוחד ביום כזה."

כמו כן, נכחו בטקס מנהלים בכירים במינהל החינוך, מנהל האגף לאיכות הסביבה , מנהלות בתי ספר בעיר, הורים וילדים, אשר נהנו מערב עשיר בתוכן ומסופגניות טעימות.

תושבי העיר מוזמנים להגיע לבניין העירייה וליהנות מהתערוכה אשר תוצג עד יום שלישי ה-15 בדצמבר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות