חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה תעדיף: 3 חד במודיעין או 4 בבאר יעקב

 

אם יתנו לך במתנה, לא תתפנק. פרומו שעלה לפני מס’ ימים בטלוויזיה מבשר שהזוכה ב"אח הגדול" היוצא השבוע לדרך יקבל על פי בחירתו, דירת 3 חדרים במודיעין או 4 חד’ בבאר יעקב. עכשיו נמתין לזוכה המאושר/ת

 

"האח הגדול" למשתתפים אנונימיים יעלה בימים הקרובים לאוויר, והזוכה הפעם כך מבשר לנו פרומו ששודר בטלוויזיה לפני מס’ ימים, קבל הרבה יותר ממיליון שקל.

ממה שנמסר ל mcity מחבר הנהלת "אלמוג" המתגורר במודיעין, הזוכה יוכל לבחור בדירה בת 3 חד’ יהיה שוויה אשר יהיה או בדירה בת 4 חדרים בפרוייקט בבאר יעקב, דירה אותה תכנן אדריכל אילן פיבקו.

הפרויקט במודיעין שתכננה אותו האדריכלית טלי בכר, כולל 26 טיפוסי דירה שונים, בגדלים ובעיצובים משתנים, בבניינים אינטימיים בני 3-5 קומות ועד 8 דיירים לבניין. הפרויקט מציע מבחר ייחודי של דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז, דירות גן, דירות גן עם בריכה, לופטים ודירות עם מרפסות נוף ענקיות, הנפרשים על 3 מתחמים: נחליאלי, צוקית ודוכיפת.

הפרויקט השני בבאר יעקב כולל שני מגדלי יוקרה, בני 20 קומות כל אחד ו-70 דירות בכל מגדל. בפרויקט זה נכללות דירות 4 ו- 5 חדרים, לצד מיני פנטהאוזים מפוארים בני 5 חדרים ופנטהאוזים בני 6 חדרים המשתרעים על פני קומה שלמה.

שווי הפרס על פי מחירה של דירה בת 3 חדרים במודיעין עומד כיום על כ 1.4 מיליון שקל  ויתכן שעד שהזוכה יקבלה לידו, השווי יעלה. נקווה שהזוכה הפעם יהיה בן העיר...

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות