חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תלמידי ”גוונים” השתתפו ביריד האומנים בישפרו

 

ביום שישי השתתפו תלמידי בית הספר "גוונים", של החינוך המיוחד בעיר, ביריד האומנים המתקיים בימי שישי בישפרו סנטר במודיעין

 

תלמידים הציעו למכירה ממבחר עבודות היד והגינון אותם הם מייצרים במסגרת לימודיהם בבית הספר. על נכונותה של מנהלת המרכז, גב’ עידית ישראלוב לוין, לאפשר פתיחת דוכן להצגה וממכר של עבודות התלמידים, הוענקה לה תעודת הוקרה ע"י הנהלת בית הספר ומועדון "רוטרי" בעיר.

בית ספר "גוונים" הנו בית ספר לחינוך מיוחד המכוון את תלמידיו לשילוב מיטבי בחיי הקהילה. מטרתו לקדם את התלמידים בתחומי הלימודים, העבודה וכישורי החיים והוא זוכה לשיתוף פעולה של חברי מועדון "רוטרי" מודיעין-מכבים-רעות.

בית הספר משרת תלמידים בעלי צרכים מיוחדים מאזורי מודיעין-מכבים-רעות, יישובי הסביבה ומחוז ירושלים וכולל קמפוס חינוכי משולב של בית ספר יסודי ותיכון בו לומדים תלמידים מכיתות א’ עד יג’ בעלי מסוגלות לתפקוד ושילוב בקהילה המופנים אליו על ידי וועדת שיבוץ עירונית. בית הספר נותן מענה לצרכים האישיים של תלמידיו ע"י בניית תכנית אישית מותאמת לתלמיד ומשתמש לשם כך באמצעים רבים: החל מכיתות לימוד קטנות, תכניות לימוד ייעודיות ועד לצוות של מורים מקצועיים, סייעות, פסיכולוגיים ועוד. בין התכניות: תכנית להכנת התלמידים לגיוס לצה"ל, שרות לאומי ושילוב במקומות תעסוקה וכן תכניות לגינון, טיפול באמצעות בעלי חיים ועוד.

הנהלת ישפרו סנטר מקבלת תעודת הוקרה

חברי מועדון "רוטרי" תרמו לבית הספר את  אוהל האקוופוניקה המאפשר למידה חווייתית ומפגש עם תלמידי בתי ספר שכנים. אקוופוניקה- הינה מערכת יעילה לגידול אורגני של צמחים על בסיס מים ודגים, ללא אדמה וכמעט ללא מגע יד אדם. השנה, תרם המועדון ציוד יעודי לבית הספר.

 צילום: פליקס גליק

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות