חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הפנינג חנוכה למען סניף האגודה למלחמה בסרטן במודיעין

 

יום ההתרמה למען האגודה למלחמה בסרטן שבוטל לפני כחודש בשל המצב הביטחוני יתקיים במוצא"ש הקרוב. בואו לחגוג ולתרום  

 

רעיון האירוע קם בעקבות שיתוף פעולה של הרבה מאוד גורמים אחרי פוסט שהעלה חבר המועצה אלעד שמעונוביץ בדף בפייסבוק לפני כשבועיים.

כזכור, יום ההתרמה של האגודה למלחמה בסרטן התבטל לפני כחודש בגלל המצב הביטחוני. התבטל אבל הוא חוזר. האירוע יתקיים במוצ"ש הקרוב  12.12.15. החל מהשעה 18:00 בהובלת סטודיו הספורט GET FIT.

האירוע יתקיים באולם הספורט בעמק זבולון. כל הספקים ונותני השירות באירוע הינם עסקים מקומיים וכולם תורמים ממרכולתם ללא כל תמורה. כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים לאירוע, עוברים כתרומה ישירה לאגודה למלחמה בסרטן. האירוע יתקיים במעמד ראש העיר חיים ביבס שיגיע להדליק נרות עם המשתתפים. 
ומי נותן יד להרמת האירוע:

סטודיו  GET FIT - מפעיל עמדות ספורט כולל ציוד ו- 7 מאמנים לאורך כל האירוע, הצופים משבט יובל עם 10 מדריכים יפעילו עמדות שונות לילדים.

 פוקסי- הופעה לילדים עם השחקנית לילך ברקת, 200 סופגניות יוחלקו ע"י סניף ארומה ישפרו סנטר, בית דפוס עותקטק תרם שילוט ופרסום לארוע, 
פינוקיס - תרם ציוד להפעלה לילדים, המאפרת תדמור כהן אדרת תגיע לאפר את הילדים לכבוד החג, "שזירה בנועם" יעצב את האולם בבלונים, 
הצלמת שלומית לב תתעד את האירוע, ערן ב-גל על המוזיקה וההגברה, ו-"חגיגולה" יחלקו שי צנוע לילדים.

חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "מחמם את הלב לראות איך כל כך הרבה אנשים ועסקים מתגייסים למטרה חשובה כל כך. החברה והקהילה שלנו נבחנת ביכולת שלה לסייע למי שצריך אותה ברגע האמת, וללא ספק ההתייצבות הזו מוכיחה את הרוח והנתינה שיש בעיר שלנו. סניף האגודה למלחמה
בסרטן עושה עבודת קודש עבור חולים תושבי העיר ומסייע לבני המשפחה שלהם ברגעים לא פשוטים. אני מזמין את כל תושבי העיר לבוא, ליהנות ולתרום באירוע קהילתי לכבוד חג החנוכה שהשקיעו בו ועמלו עליו הרבה מאוד אנשים במטרה טובה וחשובה"  

אגב, הכניסה הינה בעלות של: ילד 30, מבוגר 50, משפחה 100

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות