חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

זהירות - אין כניסה

 

תמרורי אין כניסה דהויים לחלוטין במרכז המסחרי בעמק האלה מסכנים את הנהגים וכמעט גרמו לתאונת דרכים. מנהל המרכז ל- mcity: "תודה שהפניתם את תשומת לבנו - התמרורים יטופלו לאלתר"

 

"אני לקוחה קבועה במרכז המסחרי של עמק האלה ונמצאת בו לפחות פעמיים בשבוע. ביום חמישי שעבר הופתעתי מאוד כשנסעתי במפלס התחתון, לכיוון העלייה החד-סטרית המובילה למפלס העליון של המרכז, כאשר רכב מסוג סובארו הגיע מולי בירידה כשהוא נוסע חופשי באין כניסה". כך אמרה לנו השבוע רווית המתגוררת בעמק האלה בסמוך למקום.

עוד סיפרה לנו רווית, כי לו הייתה נוסעת קצת יותר מהר הייתה נגרמת שם תאונה קשה כשהילדים שלה ברכב, וכי הנהג שכמעט התנגש בה טען שלא הבחין בתמרור אין כניסה בתחילת הירידה.

בדיקה שלנו במקום העלתה כי הנהג "העבריין לכאורה" אינו לגמרי אשם. שכן, אמנם מוצבים במקום שני תמרורי אין כניסה, אך עם השנים הם דהו לחלוטין וכמעט ולא ניתן עוד להבחין בכך שמדובר בתמרורי אין כניסה.

זאת ועוד, בסיור היקפי שקיימנו במרכז המסחרי מצאנו כי ביציאה העליונה מהמתחם לכיוון המספרים האי זוגיים של עמק האלה (בואך שכונת הנביאים) המצב לא טוב יותר. שם קיים רק תמרור אין כניסה אחד, המוצב בצד השמאלי של הדרך, אף הוא דהוי לגמרי, ובצדה הימני של היציאה התמרור בכלל חסר.

תושבים המתגוררים במקום ספרו לנו שמדי יום בשעות הבוקר המוקדמות ניתן להבחין בנהגים רבים ה"חותכים" מעברו האחד של העמק (זה שבשכונת הנביאים) לעברו השני שבעמק האלה, ומקצרים בכך את הנסיעה לכיוון היציאה הצפונית של העיר, תוך שימוש בדרך בה אמורים להיות אותם תמרורי אזהרה המורים כי הכניסה אסורה.   

פנינו בנושא תחילה לעירית מודיעין, שם נאמר לנו כי "האחריות לתחזוקת תמרורים המוצבים בשטח פרטי של מרכז מסחרי היא של בעלי המרכז המסחרי".

בהתאם לכך, פנינו לאילן יפה מנהל חברת הניהול המתחזקת את המרכז שכתב בתגובה: "דבר ראשון, המון תודה שהערת את תשומת לבנו כי התמרורים דהו. דבר שני, והחשוב יותר הוא שכבר היום עם פנייתך אנו דואגים להחליפם בהקדם האפשרי. דבר שלישי, יכלו לפנות אלינו ישירות, היינו מטפלים בנושא באותה הרצינות ובהקדם האפשרי. נשמח להמשיך לשתף פעולה עם תושבי העיר והשכונה בעתיד ולשמוע ביקורות או הצעות, ונבחן כל פניה לגופו של עניין".  

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות