חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

טיול רומנטי בטיילת ענאבה

 

בימים אלו משלימה החברה הכלכלית את העבודות להקמת "טיילת ענבה" העוברת בוואדי שבין חלקו המערבי של פארק ענבה לגשר של כביש 3 הפנימי  

 

הטיילת באורך של כקילומטר וחצי וברוחב של חמישה מטרים, מיועדת לרוכבי אופניים והולכי רגל המעוניינים לטייל לאורך הוואדי הירוק.

עבודות הפיתוח של הטיילת הנמצאות בימים אלו בשלבים מתקדמים כוללות הסדרה של שביל ההליכה הקיים תוך שמירה על הצביון של הוואדי וכן התקנת תאורה לסימון השביל, ספסלים, מתקני הצללה, וברזיות. במסגרת העבודות, שצפויות להימשך עד סוף החודש, תישתל לאורך הטיילת צמחיה ירוקה שתשתלב עם צמחיית הוואדי. הטיילת תכלול חיבור ל"טיילת שני" בשכונת אבני חן ובהמשך תכלול גם חיבור לשכונות החדשות ציפורים ונופים.

הגן המרכזי, שהוא חלקו המפותח של פארק ענבה, כולל כיום שבילי הליכה מוסדרים באורך של כשלושה קילומטרים. עם סיום העבודות ופתיחת שלב זה של הטיילת יכלול הפארק שבילי הליכה באורך של כארבעה וחצי קילומטרים. בשלב הבא, עם סיום שכונת נופים, תוארך הטיילת בעוד כקילומטר וחצי לכיוון מערב.

כידוע, פארק ענבה נחשב לפארק הטבע הגדול של העיר. ברחבי הפארק מוצבים עשרות פסלי סביבה בדמותם של דינוזאורים, תנינים, שקנאים וצבים. לאחרונה, במטרה להוסיף ליופיו של הפארק, ביצעה מינהלת אופק, האחראית על הפארק, שיפוץ וחידוש של פסלים אלו וכמו כן לאורך השביל נוספו בחלקו הצפוני של הפארק פסלי אבן חדשים שיצרו אמני פיסול בסימפוזיון הפיסול הרביעי, שהתקיים בחודש יוני האחרון בעיר. זאת לצד עבודות גינון ושתילות שנעשו לאחרונה בפארק עם סיום שנת השמיטה וכחלק מהפיתוח המתמשך של הפארק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות