חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בונים ונהרגים

 

לפני חודשיים, נסגר אתר בניה באחד מאתרי הבניה במודיעין בשל ליקויי בטיחות. שבועיים אחר כך נהרג פועל מנפילה מגובה בשל אותם ליקויים. השבוע צוות ערוץ 10 שביקר במקום מצא שעולם כמנהגו נוהג. מי יעצור את הקבלנים

 

"תראה... אנשים הולכים על שפת המעקב כמו חתולים, יש שם הרבה שטחים לא מגודרים" את המילים הללו  אומר פקח משרד הכלכלה למנהל העבודה באחד מאתרי הבניה החדשים במודיעין, בביקור פתע במקום כשלפקחים מתלווה צוות ערוץ 10.

הדו שיח הנ"ל שודר אמש במסגרת כתבה במגזין הערוץ שסיקרה את מחדלי הבטיחות באתרי הבניה, מחדלים שגבו באחד המקרים לא פחות מ 5 הרוגים בשבוע.

מתברר שהאתר במודיעין, נסגר לפני כחודשיים בשל ליקויי בטיחות כגון אי גידור שטחי עבודה בבנינים בכלל ובקומות עליונות בפרט. האתר נסגר ונפתח שוב, והנה לפני שבועיים, הקבלן ומנהל העבודה במקום כנראה לא הפיקו לקח כלשהוא, כי פועל נוסף נפל מגובה רב ונהרג.

בעת הסיור הבחין הפקח שפועלים שעבדו באחד הבנינים,  שהו  בשטחים לא מגודרים, כשבשטחים כן מוגנים איש לא עובד: "איך שבועיים אחרי האסון" שואל הפקח, "אין משפרים את תנאי הבטיחות". תשובות לא קיבל, אבל נציג הקבלן שהוזעק למקום גירש את צוות הצילום כשהוא מאיים לשבור את המצלמה ולתבוע את הצלם.

מקרה העובד שנהרג נמצא בחקירה אבל באתר עובדים כרגיל. ישראל 2015.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות