חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מגדל דיור בר השגה בראשון לציון

 

פרויקט שלישי יוצא לדרך בנחלת יהודה. 40 יחידות דיור במגדל הראשונים 2 יוגרלו במחיר נמוך של עד- 25% ממחיר השוק * ההגרלה הפומבית תתקיים ב-29 בדצמבר 2015 * יוזמה זו היא חלק ממתווה ראשון לציון לדיור בר השגה    

 

ההגרלה למגדל המגורים ראשונים 2 בנחלת יהודה יוצאת לדרך. 40 יחידות דיור מוצעות לזכאים במחיר של עד 25% מתחת למחירן בשוק, משמעות הדבר שהמחיר ההתחלתי יוצע ב-1,090,000 מיליון שקל.

פרויקט המגורים יהיה בן 18 קומות ויכלול 104 יחידות דיור, כאשר 40 מתוכן יהיו בנות שלושה חדרים בשטח של 70 עד 74 מ"ר וכן מרפסת שמש בשטח של 13 מ"ר.

ויוצעו לזכאים לדיור בר השגה במסגרת קבוצת רכישה שמרכזת חברת כהן ראובן השקעות נדל"ן.

מועמדים שיבקשו להשתתף בהגרלה, יכולים להוריד מאתר העירייה את חוברת הפרויקט הכולל טפסים למילוי. את החוברת והמסמכים הנדרשים יש להגיש בבית מכבי, רחוב גולדה מאיר 21, בראשון לציון. ההרשמה תחל ביום ה-6 בדצמבר ותמשך עד ליום ה-27 בדצמבר בשעה 13:00. נציגי היזם ישהו בבית מכבי, יקבלו את הטפסים ויענו על שאלות מתעניינים בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-14:00.

יומיים לאחר סיום ההרשמה, ב-29 בדצמבר, באולם הספורט בגן נחום (20:00), תתקיים הגרלה פומבית שתבוקר ותפוקח על ידי ועדה ציבורית שתכלול רואה חשבון, יועצים משפטיים ונציגי עירייה.

במעמד ההגרלה יוגרלו מתוך כלל מספרי הבקשות, פי ארבעה ממספר יחידות הדיור בפרויקט, קרי 160 בקשות. חברי צוות הפיקוח ימשכו מעטפה אחר מעטפה ובאופן גלוי יקראו במספר הסידורי של הזוכה.

לאחר מועד ההגרלה, תועברנה כל הבקשות המוגרלות לוועדה ממיינת שבה חברים רואה חשבון, נציג עירייה ונציג מארגן הקבוצה. הוועדה תבצע בדיקת זכאות לבקשות, במידה וימצאו בקשות שאינן עומדות בתנאי הזכאות או במקרה נשירת מתמודדים, תיבדקנה בקשות מוגרלות נוספות. המועמדים הזוכים יוכלו לבחור את יחידת הדיור הרצויה מסך הדירות המוצעות בהתאם לסדר הוצאת מעטפתם בהגרלה.

נציין כי יוזמה זו היא חלק ממתווה דיור בר השגה שמקדמת עיריית ראשון לציון. לפי המתווה, העירייה תעניק ליזמים תוספת יחידות דיור קטנות ללא שינוי בשטחי הבנייה, שימכרו ב-20-25 אחוז הנחה עבור זוגות צעירים, זכאים תושבי ראשון (על פי קריטריונים). מתווה זה מאפשר מצד אחד מעורבות רחבה יותר של העירייה ומצד שני גמישות מול היזמים כך שהפרויקטים יהיו עדיין רווחיים וכדאיים עבורם.

ראש העירייה, דב צור: "אנו פועלים להבטיח שלצעירי ראשון תהיה האפשרות להמשיך ולהתגורר בעיר, לבנות בה את חייהם ולהקים בה את משפחתם. דרך יצירתית ויעילה לאפשר לצעירי העיר לקנות דירה כבר היום במחירים נמוכים משמעותית ממחיר השוק. המתווה הזה נותן למשפחות צעירות את ההזדמנות להתחיל את החיים מנקודה אחרת. אני מקווה שנוכל לתת תקווה ועתיד טוב יותר לעוד ועוד צעירות וצעירים בני העיר".

המשנה לראש העירייה ויו"ר הועדה לדיור בר השגה, דורון אוזן: "כמי שיזם את המתווה לדיור בר השגה בשיתוף עם ראש העירייה, אני שמח שהצלחתי לקדם תכניות עם תוצאות בתחום הדיור לזוגות צעירים בשנים האחרונות. המטרה שעמדה מול עינינו היא עצירת עזיבת הצעירים את ראשון לציון, כפי שקרה בשנים האחרונות. מדובר בהסכם מסגרת שאותו נוכל להכיל מול כל יזם/קבלן בראשון לציון. מדובר בתקווה אמיתית. המתווה לדיור בר השגה נחשב בשנים האחרונות לפורץ דרך ברמה הארצית."

פרטים נוספים באתר האינטרנט של העירייה: www.rishonlezion.muni.il

 צילום: עיריית ראשון לציון

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות