חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

עמיתי מסע של הסוכנות היהודית והמשפחות המאמצות אותם

 

עשרות צעירים יהודים מאנגליה, ארה”ב וקנדה, מלמדים אנגלית בהתנדבות בבתי הספר ברחבי העיר * המשפחות המאמצות שלהם בראשון לציון נפגשו איתם לערב הבדלה מיוחד בבניין העירייה    

 

פרויקט ITF - Israel Teaching Fellows, או בעברית - "עמיתי הוראת אנגלית", הוא פרויקט מיוחד של הסוכנות היהודית ומשרד החינוך, במסגרתו מגיעים לראשון לציון מידי שנה עשרות יהודים צעירים אקדמאיים ללמד אנגלית בבתי ספר בעיר במשך כל שנת הלימודים! החבר’ה המוכשרים והאכפתיים מגיעים לישראל מרחבי ארה"ב, קנדה ואנגליה כדי לעבוד עם ילדי בית הספר על שיפור מיומנויות האנגלית שלהם, וכל זאת - בהתנדבות. הם תורמים מזמנם, מרצם וכשרונם לצמצום פערי הלמידה והחינוך במדינת ישראל.

המשתתפים בפרויקט מגיעים לישראל ללא משפחה קרובה. המשפחות המאמצות נותנות להם תחושה של ביתיות, הכנסת אורחים וחמימות ישראלית וזאת בכדי לחבר אותם לקהילה המקומית בראשון לציון ולישראל בכלל.

עמיתי מסע של הסוכנות היהודית ומשפחותיהם המאמצות מראשון לציון, נפגשו בערב של קירוב לבבות והוקרה למשפחות. כולם התכנסו בצוותא במוצאי שבת בבניין העירייה לטקס הבדלה המציין את סיומה של השבת והמעבר לימות החול. המפגש החל בטקס הבדלה ולאחר מכן הושמעו ברכות והוגש כיבוד.

הגב’ טלי פסקל נימצן, מנהלת הפרויקט מטעם מינהל החינוך אגף הפרט בעירייה, סיפרה כי המשפחות המאמצות הן מהעיר ראשון לציון, וציינה כי בימים אלה כשתדמיתה של המדינה חשובה ביותר, המשפחות והעמיתים הם השגרירים הטובים ביותר של העיר ושל מדינת ישראל.

ניסים כהן, מנהל אגף הפרט במינהל החינוך בעירייה, בירך את המשפחות ואת התנדבותן למען העמיתים והעיר כולה.

חוויית הביחד תרמה עוד יותר לגיבוש יוצא הדופן בין המשפחות לעמיתים מחו"ל.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות