חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מכשירים נתיב לפנייה ימינה מהחשמונאים לעמק דותן

 

ביום שני יצאו לדרך העבודות להוספת נתיב חדש שיאפשר פנייה ימינה חופשית ללא רמזור משדרות החשמונאים לרחוב עמק דותן. במסגרת העבודות, שימשכו כחודש...

 

ביום שני יצאו לדרך העבודות להוספת נתיב חדש שיאפשר פנייה ימינה חופשית ללא רמזור משדרות החשמונאים לרחוב עמק דותן. במסגרת העבודות, שימשכו כחודש, ייסלל נתיב נוסף באורך של כמאה מטרים במקביל לשלושת הנתיבים הקיימים, דבר אשר יקל על זרימת התנועה בשדרות החשמונאים.

העבודות מתבצעות בעקבות תצפיות שנעשו בשטח שקבעו כי יש צורך בביטול הרמזור לפניה ימינה שהוצב בצומת במסגרת העבודות לסלילת הכביש המשוקע והוספת הנתיבים, וכן צורך להוספת נתיב לפנייה חופשית ימינה, מבלי לפגוע בשלושת הנתיבים הקיימים. השבוע לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים יצאו העבודות לדרך.

העבודות בצומת מתחלקות לשני אזורים עבודות במדרכה ועבודות בכביש והן כוללות התאמות גאומטריות, פירוק המדרכה הקיימת, העתקת גרם מדרגות מרחוב נחל אל על, העתקת עצים, בניית קיר תמך וכן סלילה, קרצוף וריבוד של הכביש.

מהעירייה נמסר כי במהלך העבודות יתכנו שיבושים בהסדרי התנועה והנהגים מתבקשים לנסוע בזהירות ובהתאם להוראות השילוט והתמרור שיוצבו במקום. השינוי המשמעותי ביותר יהיה שלאורך כל ימי העבודה לא תתאפשר פנייה ימינה משדרות החשמונאים לעמק דותן. הנוסעים על שדרות החשמונאים מכיוון דרום לצפון המבקשים להגיע לרחובות עמק דותן או עמק החולה יוכלו לעשות זאת דרך כיכר העיר ומשם לפנות ימינה לרחוב לב העיר.

בעירייה הדגישו כי הפנייה שמאלה לעמק דותן תתאפשר לבאים מכיוון כיכר העיר וכן תישאר האפשרות לבצע פניית פרסה מנתיבי עמק דותן הצפוניים לעמק דותן הדרומיים. עוד נמסר מהעירייה כי בשל העבודות לא תתאפשר תנועת הולכי רגל משני הצדדים של שדרות החשמונאים בקטע הדרך בין שדרות יצחק רבין לרחוב עמק דותן. כמו כן, לא יתאפשר מעבר להולכי רגל בגרם המדרגות המוביל מרחוב אל על לרחוב עמק דותן. בעירייה ציינו כי הולכי הרגל יוכלו לעבור משדרות יצחק רבין לעמק דותן דרך רחוב נהר הירדן בלבד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות