חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מיזם הסברה בבניין העירייה - ”ישראל עוצרת”

 

ראשון לציון נאבקת בקטל בדרכים: מיזם ייחודי בו יוצגו כ-50 דמויות על גבי זכוכית מנופצת, ימחיש לתושבים את הסכנות הטמונות כתוצאה מתאונות הדרכים בהם מעורבים נהגים והולכי רגל בכבישי ישראל  

 

 המטה העירוני לבטיחות בדרכים יפעיל בקומת הכניסה בבניין העירייה, מיזם יוצא דופן בו יוצגו כ-50 דמויות מכל הגילאים שנפגעו בתאונות דרכים. המיזם, המוצג בסגנון של זכוכית מנופצת, ייחשף החל מה-1 בדצמבר ועד ה-4 בדצמבר, והוא מיועד להעלות את המודעות של ציבור המבקרים והתושבים לתאונות הדרכים בכבישי ישראל.

"ישראל עוצרת" הוא פרויקט רחב היקף המנוהל ברמה הארצית על-ידי "אור ירוק", לזכרם של 32,570 אלף נפגעי תאונות הדרכים מקום המדינה - מתוכם נפגעו 5,010 ילדים ובני נוער.

מטרת הפעילות העירונית, המלווה לאורך כל השנה במגוון פרויקטי הסברה בבתי הספר, היא ליצור מודעות בציבור ולהעביר מסר של אכפתיות והזדהות נגד גל תאונות הדרכים.

הדמויות שיוצגו בתערוכה בבניין העירייה יהיו מכל שכבות הגילאים, בניסיון להטמיע את המסרים לכלל הציבור - ילדים, בני נוער, הורים וקשישים, ולעזור לצופים לבצע שינוי תפיסתי וחשיבה אחרת להמשך חיים בטוחים.

הציבור מוזמן לחזות במיצג.

חבר המועצה ומחזיק תיק התנועה והתחבורה, ישראל מוטעי: "אנו רואים חשיבות עליונה במאבק בתאונות הדרכים. לשם כך, אנו מקיימים לאורך כל השנה פעילויות ההסברה לבני כל הגילאים בתחום הכל-כך חשוב הזה. הנושא בנפשנו ואנו קוראים לכל התושבים להקדיש מחשבה ומשנה זהירות במטרה למנוע את התאונה הבאה."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות