חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מאחורייך, נינט

 

במסגרת אירועי חודש הגמלאים קיים האגף לפעולות חברתיות בעיריית ראשון לציון תחרות מופע מוסיקלי לאזרחים ותיקים

 

 האגף לפעולות חברתיות במנהל לשילוב חברתי, קיים זו השנה השנייה תחרות "כוכב נולד" בקרב גמלאי העיר, כחלק מחודש הגמלאי המתקיים מדי שנה ובו שלל פעילויות בנושאי תרבות, ספורט הרצאות וכדומה.

עיריית ראשון לציון מצדיעה לאזרחים הוותיקים במסגרת חודש הגמלאי הבינלאומי. במהלך החודש נהנו הגמלאים ממגוון אירועים ומופעים ברחבי העיר. 15.2% מתושבי העיר הם מבוגרים בני 65 ומעלה.

בין מגוון האפשרויות לבילוי ניתן היה ליהנות בין היתר ממופע שירה של גמלאים, מופע סטנדאפ - פאטמה, סיפורים ושירים על ירושלים - דביר סורמלו, מופע מוזיקת עולם, אירועי שבת תרבות ייעודים לגמלאים, מועדון הסרט הטוב ועוד. חלק מהאירועים הוצעו בחינם - ובכל מקרה כל האירועים מסובסדים על ידי עיריית ראשון לציון.

בקטגוריית מקהלות בה נטלו חלק 4 להקות - נבחרה להקת התקווה. ובתחרות הזמרים הסולנים זכה יגאל פליישר, שגבר על שמונה מתמודדים מוכשרים.

עם תום שלב הצגת המתמודדים בתחרות שהתקיימה בבית יד לבנים שהיה מלא מפה לפה, ועד להחלטת השופטים, הנעימה בשירתה הזמרת הנהדרת שלומית אהרון.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "העיר ראשון לציון התברכה באוכלוסייה ותיקה, ערכית ותורמת. בחודש האזרח הוותיק אנו מציעים לציבור האזרחים הוותיקים בעיר מנה גדושה ומרוכזת של פעילויות - חלקן מסובסדות וחלקן ללא כל תשלום. אנו נמשיך להצדיע להם, להוקיר את תרומתם, לטפח את תרבות הפנאי שלהם ולהוביל יוזמות ושירותים שיקלו עליהם בחיי היום יום".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג’מי: "חודש האזרח הוותיק, שנקבע על ידי האו"ם, הוא הזדמנות מיוחדת להצדיע לדור הוותיק שייסד את המדינה. בחודש זה אנו מציעים לתושבים הוותיקים בעיר ריכוז עשיר של פעילויות תרבות והעשרה ואני מקווה כי התושבים השכילו ליהנות מהתוכנית הגדושה שהכנו"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות