חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

דצמבר הגדול של ראשון לציון

 

במהלך חודש דצמבר תתקיימנה ב-19 מרכזי קהילה בעיר כ-50 הצגות, סדנאות והפעלות למשפחות. הכניסה חופשית    

 

גם השנה יחגגו תושבי ראשון לציון במרכזי הקהילה של החברה העירונית ברחבי העיר את אירועי דצמבר הגדול. במהלך החודש יתקיימו במרכזי הקהילה הצגות לכל המשפחה, סדנאות בנושא חג חנוכה, הדלקת נרות ומסיבות חנוכה, שבהן ייקחו חלק ילדי החוגים של המרכזים השונים. סך הכול יתקיימו ב-19 מרכזי קהילה בעיר כ-50 הצגות, סדנאות והפעלות למשפחות.

למעלה מ-6,000 מתושבי העיר, ילדים והורים, צפויים להשתתף וליהנות ממופעים בחינם, בעיקר במהלך חג החנוכה. הכניסה לשלל הפעילויות והמופעים היא חופשית אך מותנית בהרשמה מראש במרכזי הקהילה השונים.

ראש העירייה, דב צור: "אנו מבקשים להעניק לציבור ההורים והילדים אפשרות ליהנות משפע פעילויות תרבות בחג החנוכה ובמהלך דצמבר. ניסיון העבר מלמד על היענות מבורכת ליוזמה העירונית, ואנו נמשיך לפעול על מנת לחשוף קהלים רחבים בני כל הגילאים למגוון אירועי תרבות בנושאים שונים."

חברת המועצה ומחזיקת תיק התרבות, קרן דנה ג’דה: "פעילויות חינמיות למשפחות בעיר הנן מבורכות ונחוצות. לאור ההצלחה והביקוש הרב בשנה שעברה לאירועים אלו, החלטנו לקיים את הפעילויות גם השנה. אין ספק שבתקופה זו של  עונת החורף וחג החנוכה ישנו ביקוש רב לאירועים מגוונים במרכזי הקהילה עבור ילדי העיר. אני מודה לחברה העירונית על הארגון, למנכ"ל החברה אלי פולק, לחני צביון מנהלת הרשות ולאייל אשד מנהל מרכזי קהילה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות