חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

עובדי העיריה מתרגלים הגנה עצמית

 

בימים של מתח והסלמה במצב הביטחוני ברחבי הארץ, יזמה הרשות למניעת אלימות סמים ואלכוהול, במסגרת עיר ללא אלימות ועבור עובדי העירייה, סדנה להגנה עצמית, שהתקיימה בבית העם.

 

 

כל עובד שהגיע להשתתף בסדנה החינמית שארכה כ-90 דקות במהלך שעות הצהריים, קיבל את היסודות הראשוניים בתורה האמורה להעניק לו את האפשרות המיידית להתגונן בפני תוקפים.

בסך-הכל השתתפו בסדנה כ-80 עובדים בארבעה ימי פעילות שונים, ורובם ככולם הביעו את שביעות רצונם מהחומר הנלמד ומהתרגול היישומי, וציינו שהם מרגישים בעקבות הסדנה כי גברה תחושת הביטחון האישי שלהם.

מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, דוד בן שושן: "לצערנו הרב המציאות היום יומית מאלצת אותנו להיות ערוכים לכל מצב ולדעת להגן על עצמנו ועל חיינו. הסדנה הותאמה לנשים ולגברים והעניקה ידע מעשי למשתתפים ואת היכולת להיחלץ ממצבים מסוכנים אליהם ניתן להיקלע בימים אלה. קיבלנו משוב חיובי מהמשתתפים שהתייחסו לנושא הנלמד במלוא הרצינות."

את הסדנה העביר מומחה לאומנויות לחימה ובעל חגורה שחורה בתחום, ייבגני ברכמן, המשמש גם כמדריך המאתר בני נוער בקרב עולי חבר העמים.

במקביל, הועברה סדנה דומה לכ-80 מתנדבים - הורים שעלו מחבר העמים - במטרה להעניק גם להם כלים להתמודדות עם מצבי סיכון בשטח, ולתת להם אפשרויות מגוונות יותר להתמודד עם מצבי הפתעה במהלך פעילותם לטובת הקהילה בשכונות העיר.

 צילום: ולד איוונוב

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות