חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הגבר שעקץ את תושבת העיר - התחזה פעמיים

 

ב 8.11 פרסמנו את הידיעה על העוקץ שנעקצה תושבת העיר אחר שהתפתתה לשלוח 65000 שקל לבחור שהכירה באינטרנט. עכשיו המשטרה משחררת עוד פרטים מענינים על השתלשלות הענינים בין השניים ועל מעלליו הנוספים של המתחזה

 

לפני כחודש הוגשה תלונה על ידי תושבת מודיעין ילידת 77 בגין הונאה , הנ״ל מסרה כי הכירה את החשוד באתר היכרויות באינטרנט היכרות שנמשכה כחודשיים ובמשך הזמן עברה ההיכרות לשיחות במכשיר סלולרי עם כרטיסי סים ללא בעלים , להודעות סמס בוואטס אפ ולפייסבוק.  (ראו ידיעה ראשונה שלנו)

לאחר שהמתלוננת ראתה שהוא אינו נפגש עימה ניתקה עמו את הקשר, אולם כעבור מספר ימים שב אליה בדמות נוספת והציג עצמו כחבר של ..והודיע לה שהבחור בחובות ועבריינים מאיימים עליו והוא זקוק לסיוע הכספי שלה על מנת לחלצו מהצרות אליהן נקלע, כעבור מספר ימים התחזה לדמות נוספת שחיזקה את דברי הדמות השנייה , וכך במהלך הזמן הזה שלחה המתלוננת לחשוד כספים דרך נהג מונית שנשלח אליה סכומי כסף שנעו בין 2000-ל-13000 ש״ח ואשר הסתכמו ב-65000 ש״ח.

לאחר שקיבל את סכום הכסף האחרון ניתק קשר ונעלם.

לאחר קבלת התלונה בוצעה חקירה מקיפה ואינטנסיבית שכללה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. במהלכה עלה שמו של החשוד כמי שביצע את העבירות.

צוות השוטרים הגיע ב-5/11 בבוקר לביתו של החשוד בן ה-33 תושב עכו עצרו אותו והובילו אותו לתחנה לחקירה ממנה עלה כי במהלך ההיכרות שלו עם המתלוננת התחזה בשמות בדויים ובתמונות בדויות שלקח מדוגמנים שונים באינטרנט . בביתו נתפס מכשיר סלולרי ומחשב. מאז מעצרו ועד היום הוארך מעצרו מעת לעת . היום תוגש כנגד החשוד הצהרת תובע על ידי פרקליטות המחוז בבית משפט מחוזי לוד בגין התחזות וקבלת דבר בנסיבות מחמירות. 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות