חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נחתם הסכם בין איסתא ו-Terminal 4 Pets

 

נחתם הסכם להטסת חיות מחמד לחו"ל בין Terminal 4 Pets מבית הרופאים הווטרינרי במכבים לבין חברת איסתא

 

ד"ר איתן קריינר, מנכ"ל Terminal 4 Pets, הסוכנות הישראלית להטסת חיות לחו"ל, מוסר כי מדי שנה טסות לחו"ל ובחזרה לישראל כ-40,000 חיות, בעיקר חתולים וכלבים, כשבדרך כלל נלווים אליהם עוד נוסע אחד עד חמישה.

בעקבות חתימת ההסכם מספקת Terminal 4 Pets בבית הרופאים הווטרינרי במכבים שירותי טרום טיסה לחו"ל לבעלי החיים ומשלימה את השירותים הניתנים על ידי הסוכנים של איסתא.

"אנו נמצאים בתחילתו של תהליך" אומר קריינר "בו אנו מחנכים את ציבור אוהבי החיות, שאת החברים על ארבע לא משאירים מאחור, כי עכשיו הרבה יותר פשוט לקחת אותן אתנו".

רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא, מסר כי במסגרת הקמפיין הפרסומי של איסתא, "המומחים", הוחלט כי ראוי לחבור גם עם המומחים להטסת חיות בית לחו"ל, כדי לתת מענה לדרישה הולכת וגוברת של לקוחות איסתא לקחת עמם את חיות המחמד לטיסות ממושכות לחו"ל.

ד"ר קריינר: "סל השירותים שלנו כולל מענה מקצועי לכל צרכי ההטסה של החיות, כולל בדיקות בריאות, אשרת בריאות ודרכון בריאות בינלאומי מתורגמים לאנגלית, חיסונים וטיפולים על פי דרישות מדינות היעד, כמו גם ייעוץ ומכירה של כלובי הטסה בעלי תו תקן בינלאומי ויעוץ בנושא ביטוח הטסה לחיות. סל השירותים שלנו אינו כולל כרטיסי טיסה. את זה אנחנו משאירים למומחים, ולשם כך הגענו להסכם עם חברת איסתא."

לקוחות המגיעים דרך סוכני איסתא יזכו להנחה משמעותית ממחיר שירותי טרום טיסה של Terminal 4 Pets. החל מ-1.9.06 יהיה המחיר ללקוחות איסתא 95$ לשירותי טרום טיסה (במקום 125$).

עוד הוסיף ד"ר קריינר כי המצב הביטחוני לא הביא לביטולי טיסות של בעלי חיים והבעלים שלהם, אלא ההפך הוא הנכון. לדבריו הגיעו לא מעט מתושבי הצפון, שהחליטו לנסוע לחו"ל לנפוש לאחר שבתיהם נפגעו או שלא יכלו לעמוד במתח בערים מוכות קטיושות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות