חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מחליפים מנורות ברמזורים

 

החלפת הנורות ברמזורים אותה יזמה העיריה תוביל לחיסכון של 70% בצריכת החשמל. וזה לא כסף קטן

 

עיריית ראשון לציון נערכת להחלפת המנורות הישנות ב-12 צמתים למנורות לדים חסכוניות שצפויות להוזיל משמעותית את צריכת החשמל * הצמתים יצוידו במערכת שתעניק גיבוי אוטומטי ומיידי לצומת במקרה של הפסקת חשמל

מגמות החיסכון וההתייעלות נמשכות: אנשי אגף החשמל והרמזורים בעיריית ראשון לציון, בניהולו של ברוך טדסה, החליפו בחודשיים האחרונים את כל המנורות ב-12 צמתים בהם פועלים רמזורים בשדרות משה דיין. את המנורות הישנות החליפו מנורות לדים חסכוניות, והערכה היא שעלות החיסכון בגין הוצאה זאת תעמוד על כ-70 אחוז בהשוואה לתאורה המסורתית הקודמת.

יש לציין, שהפיילוט שבוצע בשדרות משה דיין ייבחן גם למקומות אחרים ברחבי העיר. בכל מקרה, כבר התקבלה החלטה לפיה כל צומת מרומזרת חדשה בעיר תצויד במנורות מהסוג החדש.

אחד היתרונות המרכזיים בשדרוג האמור הוא העובדה שכל מערכת מצוידת במצבר UPS המעניק גיבוי אוטומטי ומיידי לצומת במקרה של הפסקת חשמל - וביכולתו לספק מענה לטובת מהיר ויעיל לטובת הנהגים והולכי הרגל למשך שלוש שעות. המצבר נטען מעצמו ופעולתו תבטיח את בטיחות התנועה בצמתים.

ראש מינהל שפ"ע, ראובן הרשקוביץ העריך את עלות הפרויקט בכ-960 אלף שקלים, ורובו מומן מתקציב משרד התחבורה.

חבר המועצה ומחזיק תיק שפ"ע בעירייה, אבי חיים: "זהו בפרוש צעד קדימה עבור כולנו - פעולה המשדרגת ומייעלת את המערכת. מצד אחד, מדובר בחסכון חשוב שיאפשר לנו להשקיע את הכסף בתשתיות נוספות למען התושבים, ומצד שני בפתרון טכנולוגי המתאים לתקופה בה אנו חיים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות