חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הישגים באליפות הסייף הארצית לנוער

 

יאנה בוטביניקועדי גוטמן ממועדון הסייף העירוני רשמו הישגים מרשימים באליפות ישראל לסייף נוער שהתקיימה בעיר כשקטפו את המקומות הראשון והשני

 

יאנה בוטביניקועדי גוטמן ממועדון הסייף העירוני רשמו הישגים מרשימים באליפות ישראל לסייף נוער שהתקיימה בעיר כשקטפו את המקומות הראשון והשני בהתאמה (כל אחד בקטגוריה שלו).

השניים זכו במדליות באליפות שהתקיימה, בשבוע שעבר, באולם הספורט של עירוני א’האליפות הארצית הראשונה לנוער לשנת תשע"ו המשמשת לקביעת סגל נבחרת ישראל בסייף. בתחרות השתתפו כ-100 סייפים מכל מעדוני הסייף בארץ. את מודיעין מכבים רעות ייצגו 12 סייפים מהמועדון העירוני אותו מדריכים דימה פודולסקי וויקטור גלז.

באירוע נכחו גם מנכ"ל עמותת סחלבים, סמי עטר ומנהל אגף הספורט בסחלבים, חנן דנציגר, שהגיעו להתרשם מהביצועים של המועדון העירוני ולאחל הצלחהלסייפים המקומיים.בתום תחרות מותחת הצליחה בוטביניק בת ה-17 לנצח במגרשה הביתי את כל המתחרות שלה וזכתה במקום הראשון. הישג זה של בוטניק הציב אותה במקום הראשון בסגל נבחרת ישראל לנוער.

עדי גוטמן בן ה-18 רשם גם הוא הישג מרשים כאשר זכה במקום השני בקטגוריית הבנים. כעת יחד עם רני גלמן, גם הוא סייף במועדון, מדורגים השניים עם ניקוד זהה במקום השני בנבחרת ישראל. אם הסייפים המקומיים יצליחו לשמור על המקומות הראשונים בנבחרת במהלך העונה הם צפויים לייצג את ישראל באליפות אירופה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות