חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי / פעמיים רצחו לי את רבין

 

בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ’אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בלי לסנן. מהלב. אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה

 

בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם".

לפני איזה כמה שנים בן דודה של אמא שלי נפטר. אני חושב שהוא בן דודה שלה, או איזה קרוב כזה שהכרתי בעיקר מאירועים משפחתיים וחגים. דוקא חיבבתי אותו. מפה לשם הגעתי עם המשפחה להלוויה ועמד שם רב אחד, ונאם ודיבר על כמה הדוד הזה היה צדיק, וכמה אהב את תורת ישראל וכל מיני שטויות כאלו של רבנים.

אחר כך שמו לו בכיס איזה בוחטה של שטרות והוא הלך. מבסוט. המצחיק היה שהבן דודה הזה של אמא שלי לא סבל רבנים, לא הלך לבית כנסת, ותמיד אמר שכל הרבנים האלו לא מוצאים חן בעיניו בכלל. האמת שהוא די לא סבל את הממסד הדתי בארץ. בשבעה שלו גם ביקרתי בעיקר בשביל לעשות כבוד לאמא שלי כפרה עליה, ושמה בשבעה, שהיתה אצלו בבית, האשה של הבן השני שלו, השתלטה על הכל. הלכה שם וניהלה את העניינים כאילו זה הבית שלה, ובינתיים גם עברה לגור שם. ספרה שהכי אהבה אותו מכל הכלות, והכי היה קשור אליה, ודברה עליו באהבה כזאת מזוייפת.

אמא שלי אמרה שהיא שטן, ושהנפטר בכלל לא סבל אותה והצטער שהתחתנה עם הבן שלו. בסוף הסתבר שהיא פשוט זממה על הדירה ואחרי הרבה ריבים ומשפטים עם שאר הבנים שלו והכלות, היא איכשהו גם זכתה בה. עכשיו כבר שנים כל היורשים שמה מסוכסכים איתה ולא רוצים לשמוע ממנה בחיים. למה נזכרתי בכל זה דוקא עכשיו? בגלל רצח רבין והעצרת שהיתה השבוע. כשרבין נרצח הייתי עצוב מאד. אני לא מאלו שבוכים, אבל על רבין בכיתי. אהבתי את הבן אדם לאללה. לא בתור מנהיג.

חשבתי שהוא עושה טעות עם השלום המתלהב הזה, ומוכן להמר על הביטחון שלנו תמורת ריזיקה גדולה. אבל הבן אדם נתן את כל החיים שלו למדינה. היה לוחם בפלמ"ח בצבא ובאוסול כל החיים נלחם למעננו. ובא איזה בן של מניאק קטן, ילד זבל, ויורה בבן אדם זקן, ראש ממשלה שלו, ועוד בגב? זה לא יכולתי לקבל. אז למרות שלא הצבעתי לו בחיים, הייתי עצוב לאללה כשהוא נרצח, למה הוא היה גם ראש הממשלה שלי. אבל בעצרת המעפנה הזאתי כאילו רצחו לי אותו עוד הפעם.

למה הגיעו לשם כל מיני אנשים שלקחו עליו בעלות. שעשו אותו אחד משלהם. ותאמינו לי את חלק גדול מכל הצבועים שהיו שם, וזה כולל את כל ילדי הכאפות המפונקים האלו שעושים טובה אם הם מתגייסים בכלל, הוא לא בדיוק סבל, ובטח לא תמך בדרכם.

רבין היה איש צבא וביטחון. אחד שלא סבל השתמטות וסרבנות מצפונית וכל החארטה הזה. רבין היה באורגינל יותר ימני מימני, ופתאום ארגוני השמאל ההזויים האלו מכריזים עליו בעלות. יעני שלהם. תופסים טרמפ על המוות שלו ומכריזים בשמו על דברים שבחיים לא חשב ולא חלם עליהם. מפרשנים אותו ומכריזים שאם היה חי היה עושה ככה וככה, כאילו שהם יודעים, ועוד המציאו לו איזו מורשת שבחיים לא היתה שלו.

מה שמביא לי את הסעיף זה שכל מה שהם באמת רוצים זה לא להנציח את הזכרון של רבין, אלא פשוט לתפוס את השלטון, ולהוריד את אלו ששם כעת, ואם אפשר לתפוס טרמפ על הרצח של רבין, אז המטרה מקדשת את האמצעים. פעמיים רצחו לי את רבין בכיכר. בדוגרי - לא ככה?

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות