חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

”ביגה”: אוכל מחמם בערב גשום / ביקורת

 

ניתן לראות כי מדובר בשחקן שתפס מקום חשוב בזירת המסעדות במודיעין והסביבה. ולראיה, המסעדה מלאה ועמוסה בממתינים בחוץ, למרות מזג האוויר הגשום. שווה ביקור

 

באחד מהערבים הגשומים שפקדו את מודיעין באחד החורפים, הגענו למסעדת ביגה, מסעדה כשרה שנפתחה בשילת.  מדובר בסניף חדש של הרשת שסניפיה פזורים ברחבי הארץ ואשר שייכת לבעלים של קפה גרג.

מזג האוויר הסוער גרם לנו למהר להיכנס לתוך המסעדה. החלל בחוץ עדיין פתוח, אך בקרוב אמור להיסגר לקראת החורף, כך שיהיה מוגן מפני הגשמים שעוד נכונו לנו. העיצוב בפנים מושקע ומוקפד (לרבות השירותים ששווים ביקור) וחלל המסעדה כולל גם מאפיה ומעדניה קטנה. הלחמים במאפיה מגיעים מדי יום מהמפעל בצפון וכוללים טעמים מפתיעים, כגון לחם דלעת, לחם פרג וכו’. במעדניה מוצע מגוון מטבלים, זיתים, ריבות, דבש ועוד. הכל נראה טעים ומזמין.

התפריטים המחולקים במסעדה הם תפריטים מודפסים, אך ניתן לקבל גם תפריט דיגיטלי, בו תוכלו להתרשם מהמראה החיצוני של המנות ו"ללייק" את המנה שאהבתם במיוחד (איך אפשר בימינו בלי שיתוף?). התפריט מציע מגוון מנות שרובן מן המטבח האיטלקי, לרבות מנות טבעוניות ומנות ללא גלוטן. למנות הפתיחה הזמנו סלט ירקות שוק וגבינת המאירי (39 ₪), המגיעה ממחלבת המאירי בצפת, שהיה מרענן ועשיר בטעמים וניוקי ערמונים ופטריות (39 ₪), מנה טעימה ומשביעה. למנות העיקריות - טורטליני בטטה עם קוביות בטטה אפויה ותערובת פטריות ברוטב אלפרדו (59 ₪) שהיו נעימים לחיך ופילה בס ים (98 ₪), לא מנה יוצאת דופן, אך בהחלט עונה על הציפיות מהמסעדה שאינה מסעדת דגים.

הדבר המוזר במנה זו הוא שלוש תוספות המגיעות עם הדג - ניוקי עם פטריות ושעועית ירוקה, פירה ופולנטה מתקתקה. הקשר בין התוספות אינו מובן ומזכיר את המצב במזנונים העממיים בהם "מגיעה לך מנה עיקרית עם שתי תוספות". רק הפעם יש שלוש והן לא ניתנות לבחירה, אם כי יותר מתוחכמות. אפשר היה לוותר בקלות לפחות על אחת מהן, אך להקפיד יותר על איכותן וטעמן של התוספות הנותרות. כסיומת המתוקה הזמנו גבינת מסקרפונה עם פירות טריים (42 ₪), קינוח פשוט ונחמד. 

יש לציין כי למרות שהמסעדה הינה חדשה ונדרשים עוד "פינישים" אחרונים הן מבחינת המנות והן מבחינת סידור השולחנות במסעדה, ניתן לראות כי מדובר בשחקן שהולך לתפוס מקום חשוב בזירת המסעדות במודיעין והסביבה. ולראיה, המסעדה הייתה מלאה ועמוסה בממתינים בחוץ, למרות מזג האוויר הגשום.

שווה ביקור

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות