חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בית למשטרת מודיעין - יוצאים לדרך

 

באיחור של 20 שנה, יעלו הדחפורים על הקרקע בשטח שבין בי"ס עידנים לשדרות החשמונאים, וכשהתחנה תעמוד על רגליה זה יהיה ביחד מרכז העיר הראשי המיועד של העיר

 

באיחור של 20 שנה, יעלו הדחפורים על הקרקע בשטח שבין בי"ס עידנים לשדרות החשמונאים, וכשהתחנה תעמוד על רגליה זה יהיה ביחד מרכז העיר הראשי המיועד של העיר

העבודות להקמת תחנת משטרת מודיעין צפויות להתחיל בימים הקרובים, כך עדכן השבוע ראש מדור פרויקטים במשטרה סנ"צ אילן שרון, את ראש העיר, חיים ביבס, במכתב שהעביר ובו אישר כי ניתן צו התחלת העבודה לקבלן המבצע, ב.ס.ט בנייה בע"מ שיבצע את העבודות עבור אגף הבינוי של משטרת ישראל בעלות של 40 מיליון שקלים.

עוד נמסר כי משך העבודות הצפויות באתר הן כשנה. כזכור, תחנת המשטרה החדשה תיבנה במתחם בין שדרות החשמונאים לבית הספר ’עידנים’, בשטח שיהיה בעתיד חלק ממרכז העיר הראשי של מודיעין מכבים רעות.

מבנה התחנה יהיה מבנה חדיש לכל דבר ויכלול שטח בנוי של 5000 מ"ר במגרש שגודלו 3.7 דונם. למבנה יהיו שתי קומות, קומת קרקע וקומה ראשונה שתהיינה 1,500 מ"ר כל אחת.

בקומת הקרקע יהיו למעשה משרדי המשטרה ומתן שירות לתושבים ובהם יומנאי התחנה, קבלת קהל, הגשת תלונה וכל נתוני השירותים השונים. בקומה הראשונה יהיו משרדי התחנה ובהם חדרי הפיקוד, מודיעין, חדרי חקירות ועוד. נוסף על קומות אלה מתחת למבנה ייבנה מרתף הכולל חדרי אחסון ו-43 מקומות חנייה תת קרקעיים.

קומה זו תהיה בגודל בשטח של 2000 מ"ר. בנוסף במבנה יוקמו גם חדר אוכל ומטבח, בית כנסת וחדר כושר. בנוסף למבנה עצמו יהיה פיתוח חיצוני של 2.2 דונם שיכלול גינון ו-23 מקומות חנייה חיצוניים. יש לציין כי תכנית הבנייה הנוכחית אינה ממצה את כל זכויות הבנייה בשטח, ובעתיד תהיה אפשרות להרחיב את הבניין ולבנות קומה נוספת של 1500 מ"ר, בדיוק כמו בקומות הראשונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות