חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחיר למשתכן : מועד ההרשמה הוארך בשבוע ובוטל תשלום המקדמה

 

בעקבות הנהירה להגרלת 31 הדירות במחיר של קצת למעלה מחצי מיליון שקל, הוארכה ההרשמה בשבוע נוסף והנרשמים אף יהיו פטורים מתשלום דמי ההרשמה

 

לבום כזה לא ציפו גם בחברת "אלמוג" המשווקת את פרויקט מחיר למשתכן בשכונת הציפורים. נו, לא בכל יום ניתן יהיה לרכוש דירה חדשה בשכונה נחשקת ובעיר נחשקת במחירים שלא תמצאו אפילו בקרית שמונה.

מי שעמד בעבר אחרי היוזמה לארגן הזמנת תעודות זכאות בלובי בנין העיריה, דבר שחסך הרבה טרטור למבקשים תושבי העיר וכאלה שלא, חבר המועצה  אלעד שמעונוביץ, הבין שבמצב שנוצר, תאריך היעד שנקבע ל 9.11 קצר מידי והוא פעל בחברת "אלמוג" להוסיף שבוע נוסף, עד ל 16.11.

הוספת 7 ימים זה לא דבר של מה בכך בהתחשב בעובדה שרבים כמו למשל אירינה קרפוב תושבת העיר שכמעט הרימה ידיים ועתה התעוררה התקווה מחדש: "בחברה המשכנת אמרו לי שהתעודה לא תגיע לפני ה 12.11. הוספת השבוע פשוט מאפשרת לי להיכנס להגרלה שאולי תביא לי את הפיס". ואירינה לא לבד.

וזו לא הבשורה היחידה שאלעד שמעונוביץ הביא עימו. 3.000 שקל, זה סך דמי ההרשמה שנדרשו כל אלו שניגשו להגרלה. בהתחשב בנהירה מדובר במאות אם לא אלפי פונים ולא לכולם 3.000 שקל זה כסף קטן, מה עוד שמניסיון העבר, למעט אותם זוכים בודדים, שאר הנרשמים יצטרכו להמתין זמן לא מבוטל להשבת הכסף. הוסיפו לכך את העובדה שבחברת "אלמוג" מצטברים מיליוני שקלים (שמן הסתם מניבים ריבית) והרי לכם ויתור משמעותי נוסף של החברה.

למי ששכח, ההרשמה מתקיימת במשרדי "אלמוג" במרכז הקבלנים מידי יום משעה 10.00 עד שעה 16.00 וכן בימי שישי עד 12.30.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות