חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מועדון ”ליונס מודיעין” מנקים את הסביבה ב”יום הניקיון הבינלאומי”.

 

חברי מועדון ”ליונס מודיעין” חברו לתלמידי כתה ט’2 בבית ספר ”יחד” והשתתפו ב”יום הניקיון הבינלאומי”, שהתקיים השבוע בשעות הבוקר, בבית הספר ”יחד” במודיעין-מכבים-רעות

 

חברי מועדון ”ליונס מודיעין” חברו לתלמידי כתה ט’2 בבית ספר ”יחד” והשתתפו ב”יום הניקיון הבינלאומי”, שהתקיים השבוע בשעות הבוקר, בבית הספר ”יחד” במודיעין-מכבים-רעות.

 במסגרת ”יום הניקיון הבינלאומי” חברו חברי המועדון לתלמידים וביחד הכשירו משטח בתחום בית הספר, עליו יוקם בעתיד פרויקט לפעילות בית ספרית. בעבודתם הם נקשו עשבים, סקלו אבנים, ניקו וערמו ערימות תוך שהם עושים שימוש בציוד ובשקיות אשפה שסופקו להם ע”י הקרן הקיימת לישראל, שמובילה בארץ את פרויקט ”מנקים את העולם”,  החל משנת 2001. 

בכך הצטרפו חברי מועדון ”ליונס מודיעין”, מועדוני ”ליונס ישראל” בארץ  ותלמידי בית הספר ”יחד” במודיעין למיליוני אנשים בארץ ובעולם שיצאו ביום הניקיון הבינלאומי לניקוי אתרים, גנים ופארקים כדי להעלות את המודעות לחשיבות ניקיון הסביבה ומניעת זיהומה.

המפגש בין חברי המועדון לתלמידים החל בסקירה שקבלו חברי המועדון מנועם שכטר, מחנך הכתה, על בית הספר הדתי-חילוני ”יחד” בו לומדים תלמידים חילוניים ודתיים ביחד. בית הספר מבוסס על תפיסה חינוכית משלבת המכירה בהבדלים באמונות ובהשקפות העולם השונות של התלמידים, אך מאמינה כי ניתן ליצור חינוך יהודי-ציוני משמעותי, המתאים לכולם במסגרת חינוכית-קהילתית משותפת. החינוך המשותף מאפשר לכל תלמיד  להיות מי שהוא,  אך ללמוד להקשיב לאחר, להבין את השקפותיו, להתפשר ולבנות חברה עם שפה משותפת ומכבדת. כל זאת תוך יצירת אווירה משפחתית של בית .  

בהמשך, קבלו התלמידים מידע מימי טרסי, נשיא המועדון,  על ארגון ה”ליונס” העולמי, על ”ליונס ישראל”, ארגון הגג של מועדוני ה”ליונס” בארץ, ועל מועדון ”ליונס מודיעין” ותרומתו לקהילה. ימי סקר את מגוון הפעילויות ההתנדבותיות של חברי המועדון בעיר ובחבל מודיעין:  החל מתמיכה בעיוורים וחולי סרטן, סיוע לניצולי שואה, פעילויות לרווחת חיילים ולאנשים עם מוגבלויות, הפעלת ה”זולה” לבני נוער  ועד לפרויקט לאיתור ”עין עצלה” בגני הילדים .

”מנקים את העולם” הוא ארגון בינלאומי גדול, שמטרתו להמריץ קהילות ומדינות בעולם לשפר את מצב הסביבה ולשמור עליה והפועל תוך שיתוף פעולה עם האו”ם.

ראשיתו, במבצע מקומי של איאן קירנאן,  בונה יאכטות אוסטרלי, לניקוי מפרץ מקומי משלדי מכוניות, פסולת של פלסטיק, זכוכיות ועוד.  סופו, בהנעת מיליוני אנשים בעולם להפגין אחריות לסביבתם ושיפור בכל תחומי איכות הסביבה.  

לאחר קבלת דברי ההסבר על מקורו של ”יום הניקיון הבינלאומי” ומטרתו - יצאו כולם יחד לעבודה!!!

צילום: ימי טרסי, נשיא מועדון ”ליונס מודיעין”. כתבה: חיה כץ , מועדון ”ליונס מודיעין”.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות