חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין נערכת לאפשרות של החמרה במצב

 

ראש העיר חיים ביבס קיים היום דיון היערכות נוסף לנוכח ההסלמה באירועי הפח”ע ברחבי הארץ. בדיון נקבע כי תוגבר השמירה במוסדות החינוך, כאשר העירייה תגייס מאבטחים נוספים שיוצבו במתחמי הגנים

 

ראש העיר חיים ביבס קיים היום דיון היערכות נוסף לנוכח ההסלמה באירועי הפח”ע ברחבי הארץ. בדיון נקבע כי תוגבר השמירה במוסדות החינוך, כאשר העירייה תגייס מאבטחים נוספים שיוצבו במתחמי הגנים. המאבטחים לא ייכנסו לתוך הגנים ותפקידם יהיה שמירה על הסדר הציבורי בלבד. עובדי העירייה יגויסו אף הם לטובת אבטחת מתחמי הגנים. כמו כן העירייה מזמינה תושבים, יוצאי צבא או גמלאי המשטרה המעוניינים להתנדב לאבטחת מוסדות החינוך לפנות למוקד הביטחון של העירייה בטלפון 08-9726217.

עוד הוחלט בישיבה כי עד להודעה חדשה לא תותר כניסת חצרנים לבתי הספר, כניסת המנקים לבתי הספר תיעשה לאחר בדיקה ביטחונית על ידי מאבטח, כאשר המנקים ילוו במהלך כל היום על ידי אבות הבית.

פעילויות בשעות אחר הצהריים יתקיימו בתוך מבני בתי הספר, לרבות פעילויות תנועות הנוער כאשר בבתי הספר יוצבו מאבטחים. בחוגים המתקיימים בחוץ, דוגמת חוגי כדורגל יוצבו שומרים.

בנוסף העירייה תוסיף לקיים מחסומים בכניסות לעיר בשיתוף עם משטרת מודיעין וכן יוגברו הסיורים באתרי בנייה על ידי סיירי הביטחון, מפקחי הפיקוח העירוני והמפקחים על הבנייה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות