חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

המועדון הימי החדש בחוף ראשון לציון

 

המועדון שעלות הקמתו נאמדת בכ-1.4 מיליון שקלים ושטחו 300 מ”ר, מעניק הדרכה ושירות לגולשים גם בענפי הקיאקים, מפרשיות גלשני רוח ועוד

 

המועדון שעלות הקמתו נאמדת בכ-1.4 מיליון שקלים ושטחו 300 מ”ר, מעניק הדרכה ושירות לגולשים גם בענפי הקיאקים, מפרשיות גלשני רוח ועוד * בנוסף ישמש המועדון שני בתי ספר יסודיים בלימודי הסביבה הימית והחופית

נפתח המועדון הימי החדש בראשון לציון המעניק שורה של פעילויות אטרקטיביות לחברים בו. ענף הגלישה תופס תאוצה בשנים האחרונות ויותר גולשים משתתפים בענפי הספורט השונים בחוף הים בעיר. עד עתה פעל מועדון שייט בחוף ששימש את הגולשים, המועדון היה מפוזר במספר מבנים, אולם אלו לא עמדו עוד בביקוש הרב והתנאים בו לא השביעו רצון. בשבועות האחרונים נהרס המועדון הישן ונפתח המועדון החדש.

המועדון הימי מתפרש על שטח של 300 מ”ר ונבנה בסטנדרט חדשני על מנת לשרת את קהל הגולשים באופן הטוב והאיכותי ביותר. החברה הכלכלית בראשות המנכ”ל ניצן פלג, אחראית על הקמת המתחם החדש שכולל חדר מדריכים והדרכות, חדר מנהל, חדר אביזרי שייט וכלים, מטבחון שיכלול משטח כיור ומקרר, שירותים, מקלחונים, 70 לוקרים וחדר הלבשה שמונגש גם לבעלי מוגבלויות. עלות הקמת המועדון נאמדת בכ-1.4 מיליון שקלים.

יש לציין כי עקב השתתפות גדולה של גולשים בענפים נוספים, המועדון מעניק הדרכה ושירות גם למקצועות שייט נוספים כמו קיאקים, מפרשיות גלשני רוח ועוד. המועדון החדש ממוקם בחלקו הצפוני של החוף.

בנוסף, משמש המועדון את תלמידי בתי הספר היסודיים ”נווה חוף” ו”חופית” שילמדו על הסביבה הימים והחופית. כיתות א’ עד ה’ ילמדו לימודים עיוניים בבית הספר ובכיתה שבמועדון הימי. ובכיתות ו’ יזכו התלמידים לטעימה בפעילות מעשית. באגף חופים ואגמים מאמינים שהכלים והידע שיקבלו התלמידים יוכלו לתרום לאלו שירצו להמשיך לימודים בתחום.

ראש העירייה, דב צור, אמר: ”לעיר בסדר גודל של ראשון לציון מגיע מועדון ימי ברמה הגבוהה ביותר. חוף ימה של ראשון לציון מהווה מוקד משיכה לתושבים רבים העוסקים בכל תחומי השיט. אנחנו מעוניינים להעניק להם את המתקנים והאמצעים האיכותיים ביותר על מנת למנף עוד ועוד את ענפי הספורט הימיים”. על שילוב תלמידי בתי הספר במועדון, אמר צור כי השאיפה היא שילדי בתי הספר שילמדו במועדון הימי יהיו עתודה לכיתות ימאות בחטיבות הביניים והתיכונים ומראשון לציון יצאו ימאים ושייטים.

חבר המועצה ומחזיק תיק חוף הים והאגמים, עידן מזרחי, הוסיף: ”צעירי ראשון לציון ידועים באהבתם לים ולפעילות ספורטיבית ימית, אני משוכנע שהמועדון החדש יענה על הציפיות וישמש להם לבית”.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות