חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - ”אונס” באלנבי 40

 

אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי ”מדד הרגשות של העם”.    

 

תקשיבי לי טוב טוב כאן בובולינה,  כן כן את מאלנבי 40 שפתאום השתכנעת בזה שאנסו אותך. אני לא יודע איך קוראים לך וזה גם לא משנה כרגע.

וואלאק אני נהג מונית מותק, לא איזה שופט טרמך מנותק מהחיים ומהעם שכל היום יושב על ניירות שאנשים כתבו וחושב שאלו החיים. אני מסיע בלייניות צעירות כמוך 400 -500 קילו בערב ובסוף שבוע כפול ויותר.  מכיר את החיים יופי. מכיר מועדונים מבחוץ ומבפנים. מסיע בליינים שיכורים מסוממים ילדים נוער עשירים פועלים עניים סוטים את כולם. לא פעם ילדות בגיל שלך אחרי בילוי אפילו מציעות לי הצעות מגונות תמורת נסיעה חינם, או סתם לסבבה כי הן שתו קצת, או הריחו קצת, או סתם כי בא להן עליי, למרות שאני יכול להיות האבא שלהן. אז עליי בובולינה אל תעבדי. לא עשו אותי באצבע.

לא נאנסת שמה ולא בטיח. בהתחלה רק קראתי כמה כתבות ושמעתי כמה שמועות וראיתי בפייסבוק כמה פוסטים על המקרה, אז לא היתה לי זכות להחליט. אבל אתמול העבירו לי בווטס אפ את הסרטונים שלך. את יודעת נהגי מוניות הם בכל מקום כמו מודיעין של המשטרה ויותר טוב, ובקשר שלנו ממילא שומעים ויודעים הכל. אבל הסרטונים כבר לא השאירו לי ספק חמודה.

את נאנסת שמה כמו שסבתא שלי נאנסה שמה. וואלאק צ’יצ’ולינה צריכה לקחת ממך שיעורים. רוקדת ערומה על הבר, צוחקת, מבסוטה, משתרללת, מקבלת מכל הכיוונים תוך כדי ענטוז ותוך כדי כל זה עוד שומרת על שיווי משקל כמו נדיה קומנצ’י ועוד על בר צר. שיכורה בתחת שלי. ועוד בתור אחת שטוענת שהיא לא שותה...הצחקת אותי בובה.  אחותי אני מצדיע ליכולת התנועה והשיווי משקל שלך, והאמת  גם לפתיחות. אתם דור צעיר שעושה מה בא לו ולא דופק חשבון לאף אחד ובדוגרי , נראה לי זה מעורר אצל הרבה אנשים מתוסכלים ומרירים קנאה. הרבה מאלו שיעני הזדעזעו היו מאחלים את זה לעצמם.      

וכולם שם סביבך נראים מאד נהנים ממך ומבסוטים עלייך, מכל הכיוונים ואת מהם.

אז יודעת מה? קבלי ממני סלמתק. על הפתיחות והתעוזה.

ואולי זאתי הסיבה שאף אחד לא חשב בכלל להתערב ולהפריד ולהפסיק את השואו שדפקתם שמה. כי כשאנשים נהנים בהסכמה, למה שמישהו ירצה להפריע? דרך אגב, היו שם גם מלא בנות וגם אף אחת מהן לא נראתה או נשמעה כאילו משהו רע קורה לה מול העיניים. להיפך.

ואני מבטיח לכל אלו שאומרים שאם היו שם היו מגיבים אחרת, שהם מדברים שטויות. שברגע האמת הם היו מרגישים מעפנים לגמרי להרוס את החגיגה ובוהים בה כמו כולם.

ועוד משהו. כמו שאת בטח יודעת אתם לא היחידים שנהנים ממין קבוצתי. יש בארץ מלא וילות של חילופי זוגות ומועדונים ומסיבות של אורגיות, כן כן, גם של כאלו שעכשיו משחקים אותה בהלם, ומתראיינים על זה עם פרצוף תשעה באב. דו פרצופיים מעפנים. אז הכל בסדר. מותר לאנשים להנות מסקס בהסכמה אם בא להם. גם אם לאחרים הדרך הזאתי לא מתאימה בעין או בלב.

אבל פתאום לבוא בהפוכה כאן ולהגיד שאנסו אותך? ואם הם היו אומרים שהם היו שיכורים או מסוממים ואת אנסת אותם? ביישת אותם? ניצלת אותם?  את לא מתביישת בובולינה? בעצם את כן, כי מישהו כן גרם לך פתאום להתבייש... ומשפחה ותגובות ופאדיחות והערות רעות מכל מיני אנשים קנאים או עתיקים או מתוסכלים מזה שמזמן כבר לא היה להם סקס, ופתאום באת לנו בסיבוב פרסה הזה?!

 באמא’שלך רדי מהעניין. את מנסה לסבך כאן במשהו מאד חמור, אנשים שחגגו איתך בהסכמה. הסרטונים לא משקרים.

ולא צריך להיות שופט או גאון בשביל לדעת ולהבין טוב טוב מה הלך שמה. כל בן אדם פשוט יבין. אני מקווה וגם מאמין שכל שופט נורמאלי בראש יזרוק אותך מכל המדרגות על מה שאת מנסה לעולל כאן, וגם יאשים אותך בתלונת שווא.

 כי אם יש שופט שיחליט אחרת, אני את האמון הקטן שעוד נשאר לי במערכת המשפט בארץ- איבדתי סופית.   

בדוגרי - לא ככה?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות