חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

עשרות אלפי מבקרים בפסטיבל הבינלאומי לקרקס

 

פסטיבל מודיעין מכבים רעות הבינלאומי לקרקס שהתקיים בחול המועד סוכות הוא אחד מאירועי התרבות המרכזיים בישראל. עובדה זו קיבלה משנה תוקף כאשר במהלך שלושת ימי הפסטיבל הגיעו עשרות אלפי מבקרים

 

פסטיבל מודיעין מכבים רעות הבינלאומי לקרקס שהתקיים בחול המועד סוכות הוא אחד מאירועי התרבות המרכזיים בישראל. עובדה זו קיבלה משנה תוקף כאשר במהלך שלושת ימי הפסטיבל הגיעו עשרות  אלפי מבקרים לפסטיבל הקרקס הרביעי של מודיעין מכבים רעות, אירוע התרבות הגדול ביותר בתולדות העיר. בפסטיבל השתתפו כ-200 אמנים מהארץ ומחו”ל בכ-40 הופעות יומיות שנפרסו על גבי שלושת ימי הפסטיבל וסיפקו חוויה מהנה לכל המשפחה. האורחים מהעיר ומחוצה לה צפו במופעי קרקס, אקרובאטיקה וג’אגלינג.

מתחם הפסטיבל אירח את עשרות אלפי המבקרים שראו בין השאר את המופע ”גלקטיקה”, של קרקס Y במהלכו ארבעה חוצנים יצאו מהחללית שהפגינו יכולות אקרובטיקה מרהיבות. במדשאה נערכו מופעים נוספים ובהם ”טריפלט”, בהשתתפות אמנים מצרפת שכללה מערכונים משולבים באקרובאטיקה תרגילי טרפזים בין שמיים וארץ.

באוהל הקרקס נערכו המופעים של הכוחות המקומיים של מודיעין מכבים רעות: המרכז להתעמלות ואקרובטיקה מודיעין מכבים רעות בהנהלת ענבל מאיו ונבחרת האקרובטיקה התחרותית של סנונית בהנהלת רותי זוהר. במדשאות היכל התרבות נערכו המופעים של משפחת כפרי שהציגה מופעי קרקס משפחתי כאשר לצידם שחה צוללן שריחף מעל ראשי המבקרים, שיחק עימם ולקח אותם למסע צלילה. 

ביום חמישי עם סיום המופעים הודה ראש העיר חיים ביבס לצוותי העירייה השונים שעבדו קשה על הפקת הפסטיבל ובראשו אגף התרבות אירועים ומנהל האגף אלון שמידט וכמובן למפיק האמנותי של הפסטיבל ג’קי בכר.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: ”פסטיבל הקרקס הפך למסורת מקסימה וראינו השנה הרבה מאוד מבקרים מחוץ לעיר- מה שממתג את האירוע כאחד הפסטיבלים המובילים בישראל בחג הסוכות. בשנה הבאה אנחנו נציין 20 שנה להקמתה של העיר וחמש שנים לקיומו של הפסטיבל- מה שיבטיח לנו פסטיבל צבעוני במיוחד, עם חידושים ומגוון מופעים מיוחדים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות