חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רואים את האור בקצה רחבת ה-16

 

השבוע מתחילה הליגה והוא עוד לא מוכן. שלוש שנים תמימות מתמשכות העבודות להקמת מגרש הכדורגל החדש בליגד סנטר ואין ספק שבשל כך הוא זכאי למקום של כבוד בספר שיאי גינס. העירייה: אוטוטו מסיימים

 

בקצה עמק האלה פינת השדרה המרכזית בואך ליגד סנטר, הולך ונבנה מגרש הכדורגל החדש של עירוני מודיעין. מדובר למעשה במה שקרוי בשפה המקצועית "מגרש אימונים" שהוא בפועל מדשאה מוקפת גדר תיל עם מבנה צמוד לחדרי הלבשה ומקום מינימלי לקהל.

באירופה, הקמתו של מתקן בסיסי כזה היתה מתמשכת בין שלושה לארבעה חודשים - אצלנו זה לקח שלוש שנים, אך נראה שאוטוטו יוכלו חלוציה של קבוצת הכדורגל עירוני מודיעין לקרוע שם את הרשתות.

אחרי עיכובים של שנים הכריזה עיריית מודיעין ביוני 2014 כי מגרש הכדורגל החדש יהיה מוכן בתחילת 2015. כידוע, מחר יום ה’ הוא כבר ה-1 באוקטובר, וביום שישי הקרוב מתמודדת עירוני מודיעין במשחק בית במסגרת המחזור הראשון של משחקי ליגה ב’ נגד בית"ר גבעת זאב. מאחר והמגרש אינו גמור עדיין ההתמודדות נגד גבעת זאב תתקיים במגרש הישן בעמק בית שאן ובקבוצה מקווים כי המגרש יוכשר ויאושר עד למשחק הבית הבא בעוד שלושה שבועות, שכן על פי ההגרלה מודיעין תשחק בחוץ במחזור השני והשלישי.

למען ההגינות, נדגיש כי ההתמשכות הלא סבירה של הבניה לא היתה תלויה רק בעיריית מודיעין. שכן, במקום עובר "מובל המים" ומי שאחראי לכך זה משרד השיכון. רק אחרי שמשרד השיכון טיפל בניקוז החלה הבניה עצמה.

מגרש הכדורגל הנוסף הוא צורך הכרחי ודחוף עבור מאות שחקני הכדורגל, בוגרים וצעירים, המשחקים במסגרות הרבות ובליגות השונות בעיר. המגרש הישן היחיד בעיר השוכן בעמק בית שאן קטן מדי לצרכיה של עירוני מודיעין ועל פי התקן של ההתאחדות לכדורגל אינו מאושר למשחקים בליגה א’ ומעלה. כמו כן המגרש הבודד צר מלהכיל את הביקוש של קבוצות הנוער והילדים ההולכות ומתרחבות יחד עם ממדיה של העיר.

לקראת חנוכתו של המגרש התעניינו השבוע במכלול הנושאים הקשורים למתקן וסביבתו. שאלנו: כמה מקומות ישיבה הוכשרו עבור הקהל והאם תהייה שם הצללה? כמה מקומות חנייה תקניים יוכשרו עבור באי המגרש? ולא פחות חשוב - בהיעדר תחבורה ציבורית סדירה למקום, כיצד מתכוונת העירייה לפתור את בעיית חוסר הנגישות, כיצד נערים או מבוגרים חסרי רכב פרטי אמורים להגיע לשם?

מדוברות העירייה נמסר בתגובה כי: "המגרש נמצא בימים אלה לקראת השלמתו ויכלול יציע מוצלל המיועד לכ- 400 צופים, מבנה זמני למלתחות ושירותים לשחקנים ולקבוצות האורחות, החנייה באתר היא על פי תקן ונאמדת בכ-100 חניות. המבנה יכלול תא שירותים מונגש, בהתאם לחוק הנגישות, יוכשרו מקומות חנייה לנכים וביציע יוכשר שטח המיועד לנכים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות