חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

14 חודשים לא הספיקו

 

עשרות שלטי ההכוונה בדרכים שהוצבו בליגד סנטר לפני כשנה הוסרו על ידי העירייה לאחר שכותב שורות אלו התריע כי הם שגויים ומבלבלים את הנהגים. שלטים חליפיים ומתוקנים לא הוצבו עד היום והנהגים חסרי אונים

 

לפני למעלה משנה חשף כותב שורות אלו כי העירייה מטעה את הנהגים באמצעות סדרת שלטי הכוונה חדשים שהוצבו באזור ליגד סנטר ואשר במקרים רבים הצביעו על הכיוון ההפוך ליעד. בעקבות הפרסום הסירה העירייה, באמצעות מינהלת אופק האחראית לתחזוקת המקום, את עשרות השלטים המטעים. אך במקום להחליפם באחרים כל האזור נותר ללא שילוט הכוונה בסיסי לנהגים והאנדרלמוסיה בשטח רבה.

כידוע, שלטי הכוונה בכבישים העירוניים נועדו לסייע לנהגים תושבי העיר שאינם מכירים היטב את רחובותיה המרוחקים מהמרכז ולהיטיב עם אורחים מזדמנים בדרכם. ברם, בעיריית מודיעין לא ממש מבינים את חשיבות הנושא. התמונה הבלתי מקצועית, לכאורה, בכל הקשור לשלטי ההכוונה החדשים שהוצבו והוסרו באזור ליגד סנטר עם פתיחתו של כביש מס’ 4 המחבר בין ליגד סנטר לישפרו סנטר היא דוגמה בולטת לכך המצטרפת לאי הצבת שילוט הכוונה בצומת הכבישים 431 וכביש 3 שם הוצבו רמזורים לפני מספר שנים אך את שלטי ההכוונה לא הציבו, ועל כך כתבנו כבר מספר פעמים בעבר.   

תהיות רבות עולות מהתנהלות העירייה סביב הנושא: מדוע העירייה הסתפקה בהסרת השילוט השגוי ואינה מציבה במקום שילוט הכוונה תקין כנדרש? האם בעירייה חושבים שאין צורך בשילוט כזה? האם בכוונת העירייה להציב שילוט כזה בטווח המידי? אם כן, מתי? ומה בהקשר לכספי הציבור המתבזבזים כתוצאה מהכנת עשרות שלטי הכוונה אשר בדיעבד מסתבר שהם מטעים ונאלצו להסירם?

מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה כי: "השלטים המטעים באזור הוסרו על ידי העירייה. במסגרת תכנית העבודה לעדכון והשלמת שילוט הכוונה ברחבי העיר, יותקנו ויעודכנו גם שלטי הכוונה אלה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות