חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דא עקא - הצד הקשה של הגזר // בית המשפט

 

חי ואחיותי. למי שמתכוון בלי כוונת זדון לעשות עבירת תנועה גם אם עברו לבן וצח כשלג והוא גיבור ישראל, דעו לכם שאחרי כל הסימפטיה, הדא עקא של כב’ השופט ירים אותכם על טיל. לקרוא ולשמור

 

ובכן רבותיי... בשבוע שעבר בשעה לא כל כך טובה הגיע מועד משפטי על נסיעה בשטח בנוי 34 קמ"ש על המותר כלומר 85 קמ"ש.

התברר שמצלמת הרמזורים והמהירות קלטה את רכבי בשעה 04:30 לפנות בוקר חוצה צומת מרומזר בחיל השיריון - קיבוץ גלויות בתל אביב כשציוצי הציפורים העצבניות על ההשכמה המוקדמת מלווים את רכבי.

כשהגיע הטופס האדום המזמין אותי למשפט- אין ב-34 קמ"ש ברירת קנס- מפלס החרדה עלה שכן מטופס זה עולה כביכול שמדובר בעבריין תעבורתי ממשפחת הפשע היכול להשפט לעונש של עד שנתיים מאסר.

מיד ציידתי את עורכת הדין - לא מומלצת - במקדמה ובטופס העברות שעברתי משנת 72 טופס שכלל שתי עברות ומספר עבירות חניה.

האחת בשנת 2007 עבירת מהירות עשרים קמ"ש בדרך בין עירונית והשניה בשנת 1998 עברה מוזרה שעינינה אי הנמכת עוצמת רמקולים. רק השם יודע מה מהות עברה הנ"ל משום שמעולם לא נעצרת וחתמתי על דו"ח שכזה.

הובטח לי בתאום ציפיות כמובן שאם הצליחו בעבר לחלץ נהג שיכור בקנס 500 ש"ח אזי ינסו להמיר את העברה שלי להתראה נוכח העבר התעבורתי שלי.

כמובן שמייד צויידה העו"ד במיטב קורות חיי בצבא השכלתי וכל מה שיכול לגרום ולהביא את השופט לנהוג בי ברחמים.

יום המשפט הגיע והשופט נתן בפטישו מכה נחרצת וגזר את דיני. השופט ציין שאכן מדובר באדם ערכי שתרם רבות למדינה בשרותו הצבאי כשסכין בין שיניו - תוספת שלי - וכי בסה"כ מדובר אדם עם עבר תעבורתי נורמטיבי שאינו עבריין תנועה כרוני.

עיניי נצצו בשמחה אך לא עברו שניות מספר נתן שוב הפוכה בפטישו כשהוא מסנן את צרוף המילים שאין איש רוצה לשמוע לאחר שנאמרו הרבה דברים בשבחו.

"דא עקא"...

ובכן רבותי צרוף זה של מילים הוריד לי מידיית מפניי את מפלס האושר ואת מפלס העושר בבנק. הבנתי שלמרות שהסכין היתה בין שיניי דווקא בשל נקודות הזכות והיותי אדם נורמטיבי ראה בי השופט אדם הראוי לנהוג בו בחומרה.

ואכן השופט פסק שהקנס שנקבע לי 500 ש"ח הינו עונש לקולה אך יקבל את עסקת הטיעון של העו"ד והתובע תוך הוספת 10 נקודות.

רבעאק בדע עקא !!!!
בטריי זוזי !!
וגם בשונרא !!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות