חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כדורגל: מי שמאמן לא מפחד

 

מדוע מנהל מחלקת הנוער והמאמן הראשי של ילדי עירוני מודיעין פוטר? האם בשל שחרור בניו של נהג ראש העיר מהקבוצה או בשל הפרות משמעת  של המאמן

 

עידן הררי, הוא מנהל מחלקת הנוער של עירוני מודיעין בכדורגל. הוא עובד בעיר כבר 13 שנה ונחשב מאמן מקצועי ומצליח למרות גילו הצעיר.יומיים לפני כיפור, באופן מפתיע, הוא פוטר מתפקידו במועדון.

בסביבתו של הררי יודעים לספר כי הוא פוטר על ידי מ"מ ראש העיר שלמה פסי המכהן כיו"ר עמותת "סחלבים" אליה משתייך המועדון, וזאת לאחר שהררי החליט לשחרר מהקבוצה את שני בניו של נהגו האישי של ראש העיר בשל אי התאמה.

שלמה פסי אליו פנינו לקבל תגובה להאשמות כלפיו אמר לנו כי מדובר אמנם במאמן טוב מבחינה מקצועית, אך לא ניתן היה להתעלם מסדרת הפרות משמעת שביצע לאחרונה וכי הררי אינו מקבל את מרותם של יו"ר המועדון אמיר אורלי ושלו כיו"ר סחלבים, אינו מבצע את הנחיותיהם ונוטה לזלזל בממונים עליו. בגין כל אלה, לדברי פסי, הם נאלצו להודיע לו על הפסקת עבודתו בעירוני מודיעין.

את האמת במצבים כאלה, צריך לחפש ככל הנראה אי שם בין שתי הגרסאות. אך אין להתעלם מכך שמדובר במאמן צעיר איכותי ומקצועי וכי כדורגלנים צעירים רבים מהמועדון והוריהם היו רוצים בהמשך כהונתו. על כן טוב היו עושים קברניטי הקבוצה לו היו עושים עם הררי הצעיר "תאום ציפיות" מחודש ומאפשרים לו צ’אנס נוסף.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות