חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מישהו נרדם בשמירה

 

מתקן השעשועים ברחוב שומרי החומות נפסל לשימוש על ידי מכון התקנים ונותר פיל לבן אשר עלותו ירדה לטמיון. כיצד קרה שמתקן בסדר גודל כזה נבנה ללא פיקוח עירוני צמוד ואף נפתח לשימוש הציבור לתקופה של מספר חודשי

 

לידה קשה היתה לו למתקן השעשועים, עבודתו של האמן סרגיי רוסלן, המוצב ברח’ שומרי החומות בכניסה הראשית לעיר. רוסלן אשר החל לבנותו לפני מספר שנים נעלם באמצע תהליך הבנייה וחזר כעבור חודשים רבים לשם השלמתו רק אחרי איום בתביעה משפטית.

ילדי השכונה ובאי הפארק הקטן שבצומת הרחובות שומרי החומות ושדרות החשמונאים שמחו על כך שנולד אח קטן וחביב ל"מפלצת" הידועה מעמק בית שאן, אך שמחתם לא ארכה זמן רב. כחצי שנה בלבד עמד המתקן פתוח לרווחת הציבור כשהמשתמשים בו אינם מודעים לכך שהמתקן אינו עומד בתקנים המתאימים לשימוש ובפועל מסכנים את עצמם.

לפתע ננעל המתקן על ידי העירייה באמצעות דלת סורג המונעת עליה במדרגות המובילות למגלשות, ומאז הוא עומד שם כאבן שאין לה הופכין ואיש אינו יכול להשתמש בו.

לMCITY נודע לאחרונה, כי המתקן נפסל לשימוש על ידי מכון התקנים לאחר שהתגלה שהוא נבנה מחומרים לא תקניים.

ההתנהלות לאורך זמן סביב בניית המתקן מעוררת תמיהות רבות ועל כן פנינו לדוברות העירייה ושאלנו:

מה הסיבה שהמתקן נפסל כחצי שנה לאחר חנוכתו? מה העירייה מתכוונת לעשות איתו - האם להרוס אותו או שיעמוד שם כפיל לבן לעד? כיצד קרה שנבנה מתקן בסדר גודל כזה ללא פיקוח עירוני במהלך הבנייה, דבר שהיה מונע את פסילתו? במידה ויוחלט להרסו מה מתוכנן במקומו? מהן העלויות שירדו לטמיון לנוכח פסילתו של המתקן? האם העירייה מתכוונת לתבוע את האמן בגין הנזקים שנגרמו לה?

מדוברות העירייה נמסר בתגובה כי: "כפי שפורסם בעבר, מאחר ומדובר במתקן בעל אלמנט פיסולי נדרשו אישורים מיוחדים לפתיחתו, לאחר שהמתקן לא קיבל את האישורים הנדרשים ונמצא כלא מתאים למשחק הוחלט לגדרו ולהשאירו כפסל לנוי לרווחת באי הפארק"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות