חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מגשי אירוח - בואו להכיר את הטרנד החדש: פינגר פוד

 

מגשי אירוח הם דרך צוינת להגיש לאורחים באירוע מאכלי גורמה במגוון גדול. חלפו הימים שבהם אכלנו רבע עוף או שניצל בתוספת פירה וסלט.

 

מגשי אירוח הם דרך צוינת להגיש לאורחים באירוע מאכלי גורמה במגוון גדול. חלפו הימים שבהם אכלנו רבע עוף או שניצל בתוספת פירה וסלט. באירוח עם מגשים אנו יכולים לספק לאורחים שפע של מאכלים מכל הגוונים, הם יכולים לטעום "ביסים קטנים" מכל סוג של אוכל, להתרשם מהטעמים, וליהנות.

 מגשי אירוח , פינגר פוד - מה הקשר?

בעברית פינגר פוד הוא אוכל אצבע, אלו מנות קטנות שאפשר לאכול ביד, אוכל המוגש על גבי מגשי אירוח. תארו לעצמכם את האורחים שלכם עומדים באלגנטיות, שקועים בשיחה מעניינת ואוחזים ביד אחת כוסית יין וביד השנייה מיני כריך או כל מאכל אחר. פינגר פוד הוא טרנד לוהט שכבש בסערה את עולם האירועים ולא בכדי.

ביסים קטנים מאפשרים לטעום ממגוון מאכלים וממגוון טעמים. אין צורך לאכול מנות גדושות ומלאות המורכבות ממנה אחת ועוד מספר תוספות. הביס הקטן אינו מכביד על הקיבה, אינו ממלא אותה ומאפשר אכילה של מגוון מאכלים והנאה מושלמת.

פינגר פוד אפשר להגיש בשתי צורות הגשה, על השולחן, במזנון או בכל צורת ההגשה. אירוח בשיטה הזו תחסוך מכם כסף ותייתר את הצורך במלצרים. אם תבחרו לערוך אירוע בתנועה, אירוע שבו האורחים אינם יושבים מסביב לשולחנות, אלא אוכלים תוך כדי שיחה עם החברים ובעמידה אלגנטית, פינגר פוד היה התשובה בלעדית לסגנון האירוח הזה.גם אם תבחרו באירוע קלאסי ושמרני יותר ותושיבו את האורחים מסבב לשולחנות, תוכלו להניח מגשי אירוח על השולחן, מגשי מלאים בטעמים ובצבעים שונים של מאכלים, האורחים יתלהבו מהעיצוב, מהריחות ומהטעמים ויוכלו לשרת את עצמם בהנאה.

 מגשי אירוח מאפשרים מגוון גדול של טעימות. אפשר להגיש מנות קרות, אפשר להגיש מנות חמות, אפשר להגיש מגשים עם אוכל טבעוני, מגש מתוק, מגש מלוח ועוד. רק כך אפשר להתאים את האוכל לכל קהל היעד ולהבטיח כי כל אורח יוכל למצוא את הסוג ואת סגנון האוכל שאותו הוא אוהב.

מגשי אירוח - הפתרון האידיאלי לכל אירוע

מגשי אירוח מתאים לכל סוג של אירוע, לאירועים משפחתיים, גדולים וקטנים, לאירועים עסקיים, לכנסים, להשקת מוצרים, לישיבות ארוכות במשרד עוד. על אף שמדובר במנות קטנות, אף אחד לא יישאר רעב גם כאשר מדובר באירוע בן מספר שעות או בישיבה ארוכה ומתמשכת.

מגשי אירוח הם פתרון קל לאירועים. דווקא בעידן שלנו כאשר הציפיות מאירוח גבוהות והמארחים נדרשים להוכיח יכולות אירוח וקולינריה גבוהות, מגשי אירוח יתנו את הפתרון האולטימטיבי. האוכל יהיה מעוצב, מדויק, מסודר היטב והכי חשוב, טעים ברמה שלא נופלת מאף צורת הגשה אחרת.

  אירוח באמצעות מגשים יאפשר גם למארחים ליהנות מהאירוע. אין צורך להתרוצץ לפני האירוע, גם לא לאחריו, מספיק להניח את המגשים על השולחן ולהתמסר לאירוח ולאורחים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות