חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דיווח תקין בעזרת יועץ מס

 

יועץ מס יעזור לכם לדווח באופן תקין לרשויות המס על ההכנסות וההוצאות של העסק שלכם מבלי להכנס לכאבי ראש מיותרים.כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם...  

 

בעלי עסקים רבים חושבים שמבחינתם יהיה עדיף להם לוותר על יועץ מס אשר ינחה אותם בניהול החשבונות. אך כל עוד אתם לא עוסקים פטורים, אנו ממליצים בכובד ראש לא להמנע מהיעזרות ביועץ מס. בכל אופן, אם אתם מתכוונים להיעזר בגורם מוסמך לצרכי ניהול החשבונות שלכם, דעו לכם שלצד יועץ המס ניתן להיעזר גם ברואה חשבון ומנהל חשבונות. 

לכל כל מהמקצועות שהוזכרו לעיל יש סמכויות שונות וידע ברמה שונה, אך באופן כללי ניתן לומר שרואה החשבון עומד בדרגה הגבוהה ביותר, ואילו יועץ מס ומנהל חשבונות עומדים בדרגה יותר נמוכה. רואה חשבון הוא אדם שלמד במוסד ללימודים גבוהים את המקצועים והוכשר אליו במשך שנים, ואילו האחרים יכולים לקבל את ההסמכה שלהם לאחר חודשים ספורים של לימודים בקורס במכללה.

 

אז למה בעצם עדיף לכם יועץ מס?  

בניגוד לרואי חשבון, יועצי מס גובים מחירים נמוכים בהרבה, מה שמאפשר להיעזר בשירותם מבלי לפשוט רגל. כך שבניגוד למה שרבים חושבים, אין צורך לחשוב על רואה החשבון כעל האופציה הריאלית היחידה. 

בדומה לבעלי הסמכויות האחרות בתחום, גם יועצי מס יוכלו לעזור לכם עם מירב הפרטים שקשורים בניהול החשבונות שלכם. אך השוני בין מנהל חשבונות ליועץ מס למשל הוא שמנהל חשבונות כשמו כן הוא יועץ מס יעזור לכם לדווח באופן תקין לרשויות המס על ההכנסות וההוצאות של העסק שלכם מבלי להכנס לכאבי ראש מיותרים.כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם לנהל את החשבונות שלכם, בניגוד ליועץ מס שרק מייעץ בתחום יועץ מס יעזור לכם לדווח באופן תקין לרשויות המס על ההכנסות וההוצאות של העסק שלכם מבלי להכנס לכאבי ראש מיותרים.כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, מידי שנה קורים לא מעט מקרים בהם בעלי עסקים לא מנהלים את חשבונותיהם כראוי, מה שגורם לקנסות מיותרים שהיו יכולים להמנע עוד מלכתחילה. 

כך שאם אתם רוצים להמנע בסופו של דבר מתשלום של קנסות כבדים רק בגלל שחשבתם שאתם חכמים גדולים ואתם יכולים לנהל את החשבונות של העסק שלכם לבד, אז תחשבו שוב. יועץ מס יוכל לעזור לכם לנהל את העסק שלכם בצורה חכמה, ללא טעויות ובתמורה לתשלום סמלי. 

בסופו של יום, אתם צריכים להבין שההשקעה הכספית הקטנה שלכם ביועץ מס תבוא אך ורק לטובתם ולטובת העסק שלכם. על ידי כך שיהיה מישהו אחר שיחשוב על ניהול החשבונות שלכם וידאג להם, אתם בעצם תוכלו לדאוג במאת האחוזים לניהול העסק שלכם. 

על ידי כך שהמחשבה שלכם תופנה אך ורק לניהול העסק שלכם, אנו בטוחים שכך תוכלו לשפר את ההכנסות שלו ולהגיע לרווחיות גדולה יותר ויותר ככל שעובר הזמן. הרי בסופו של דבר כולנו היינו רוצים להגדיל את ההכנסות של העסק שלנו, ופשוט צריך להבין שבכדי להגיע למצב שכזה עליכם להשקיע יותר זמן בניהול העסק ולא בניהול החשבונות שלו.

למאמרים נוספים בתחום המס בקרו אותנו באתר http://www.tax-hm.co.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות