חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

צווי סגירה לשני ברים ברחוב הרצל

 

פקעה הסבלנות לשני העסקים שגורמים למטרד רעש מתמשך וכן להפרעה במעבר במדרכות * המשנה לראש העירייה, אייל מושיוב: ”אסגור כל עסק שיפגע בתושבים, יסכן את הציבור או שיהווה מטרד”  

 

שני ברים ברחוב הרצל נסגרו היום לאחר שהוצאו להם צו סגירה מינהלי. שני העסקים מהווים מטרד רעש מתמשך בשנה האחרונה ולשניהם נערכו מספר שימועים וניתנו התראות לבל ימשיכו בכך. כמו כן, שני העסקים הרחיבו את פעילות העסק כך שהם מפריעים למעבר הולכי רגל במדרכות הסמוכות. 

עם המשך המטרדים החליט המשנה לראש העירייה, אייל מושיוב האמון על תיק רישוי עסקים, לחתום על צווי הסגירה ולזמן את בעלי העסקים לשימוע שיתקיים השבוע. "כל העת, אני מחפש את שביל הזהב בין קיום עסקים במרכז העיר והפיכת המרכז לאזור בילויים תוסס וחי, לבין שמירה על איכות חיי התושבים ברחוב. לא יתכן שתושבים מבוגרים לא יוכלו לישון בלילה בגלל מטרדי רעש, נשים בהריון לא יוכלו לעבור במדרכה שנחסמה, ילד שיגיע לא מרוכז למבחן בגלל הרעש.

הודעתי לבעלי העסקים שאסגור כל עסק שיפגע בתושבים, יסכן את הציבור או שיהווה מטרד". יש לציין כי שני העסקים הללו מצטרפים למסעדה ברחוב רוטשילד שנסגרה אף היא לפני מספר שבועות על ידי צו סגירה מינהלי, וזאת לאחר שלא נענתה להתראות שנתנו לבעלי העסק על מטרדי הרעש.

בשנים האחרונות הפכו הרחובות המרכזיים בראשון לציון למוקדי בילוי ומשכו אליהם יותר ויותר עסקים מתחומי המזון, הבילוי והלילה. בעיריית ראשון לציון עוקבים אחר השינויים וההשלכות של התהליך וכן ערים למצוקת הדיירים הגרים בסמיכות לאזורי הבילוי ופועלים כל העת למצוא את האיזון בין הרצון לפתח חיי לילה תוססים מחד ולקיים חיי שגרה מאידך.

כך למשל, לפני חופשת הקיץ האחרונה, קיים המשנה לראש העירייה, אייל מושיוב, היערכות מיוחדת לקיץ וזימן את בעלי המועדונים, הפאבים ועסקי המזון הפתוחים עד שעות הלילה במרכז העיר. בהיערכות נכח גם סגן וממלא מקום ראש העירייה, רז קינסטליך המחזיק בתיק החברה לבטחון. כמו כן גם נציגי המשטרה, החברה לבטחון, איכות הסביבה, רישוי עסקים והיועצת המשפטית. במהלך ההיערכות הודגשו והובהרו בפני בעלי העסקים הוראות החוק בדבר מטרדי רעש, לכלוך ועוד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות