חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נציגנו הבכיר מאוד בחגיגות ראש השנה באומן

 

לפפארצ’י לא היה שום מושג היכן מבלים המודיעינים את ראש השנה, אז לקח טיסת low cost לאומן ולא תאמינו את מי פפארצ’י פגש שם...  

 

לו היה מתקיים משאל לפני ימי ראש השנה היכן תושבי מודיעין יעברו את ימי ראש השנה, לא הייתי טורח להצטופף ללא מזוודה בטיסת כלום לא כלול וטס להזיע בין המוני חסידי ומרקדי עם ישראל שחלקם הולכים להשתטח על קברו של אליל ההמונים ואחרים להשתטח על החלונות הצבעונים הצצים מידי ראש שנה לכבוד המאמינים האדוקים.

אבל משאל לא היה, והאמת שהייתי מאוד סקרן לראות האם בנוסף לסתם תושבי עמך, מישהו מחברי המועצה או סתם בכיר מצוי החליט  אף הוא להצפין לארץ האוקראינים עד אומן. הסיכויים, אמרתי לעצמי כה קלושים שהאפשרות למצוא חבר מועצה משתטח על קברו של נא נא מאומן,  הוא יותר קטן אפילו מהסיכוי לראות  חבר מועצה קואליציוני המצביע נגד עמדת הראיס.

סגן ראש העיר בימים מאושרים אחרים בהם פפראצ'י לא רדף אחריו

כן, אבל גם אריאלה מתקשרת לפעמים, והנה בעודי משוטט בין ההמונים, רובם ככולם חסידים  שקפיצותיהם לא מביישות שום מסיבת טראנס או האוס בתל אביב, והנה את מי עיני קולטות מרחוק... כן, כן, הוא ולא אחר, כב' סגן ראש העיר  אילן בן סעדון.

לצערי המרחק לא היה גדול, אבל צפיפות הרוקדים בינינו שלא ביישה את צפיפות האוכלוסין בערב עצמאות בעמק החולה, מנעה ממני את הכבוד לטפוח על שכמו של בן סעדון בחיבה כמו כל פפארצ'י מודיעיני נודניק  מצוי.

מה אומר ומה אספר, עברתי את 2 הימים הנוראים באמת באומץ בלתי מצוי, בהם למרות כל מאמצי, נסתר הסגן האהוב מעיני ומעדשתי (למרות התמונות הרבות שצילמתי ובהם חיפשתיו אותו לשווא)  והבטחתי לעצמי לשאול אותו מיד בהזדמנות הראשונה, האם ראייתי נותרה 6:6 או שמה בפאטה מורגנה חזיתי.

ואכן, לא אחד כמו סגן ראש העיר שינסה להתחמק, להיפך, צנוע בן צנוע: "נו, אז? מה עושים עניין מזה? זה שווה אייטם בפפארצ'י?"

אולי לא, אבל לך תשנה פפראצ'י.. לא מאמינים, חכו מה ילך אצל בר רפאלי שלנו בכרמל.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות