חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עשרות בערב סליחות לנשות העיר

 

עשרות נשים השתתפו בערב סליחות ניגונים ושיח לנשים שהתקיים במהלך עשרת ימי תשובה באולם עינן     

 

בעיצומם של עשרת ימי תשובה, נערך בליל יום ראשון שעבר ערב סליחות ניגונים ושיח לנשים באולם עינן. בערב נכחו נשים מכל גווני הקשת, מהעיר ומחוצה לה. האירוע, שאורגן על ידי אגף תרבות ואירועים - תרבות יהודית, נערך במעמד חברת מועצת העיר מחזיקת תיק מעמד האישה ושוויון מגדרי, הילה שי וזאן, ורכזת התרבות היהודית בעיר, חיה לדרברג.

האירוע נפתח בשירה של מקהלת הנשים העירונית רוני מודיעין בניצוחו של אבי ברק, שריגשו את המשתתפות עם השירים "רחם בחסדך", "גם כי אלך בגיא צלמוות", ו"מזמור שיר טוב להודות לה’".

בחלקו השני של הערב התקיימה הרצאה מרגשת ומרתקת של איה קרמרמן, מנחת טלוויזיה ודוגמנית לשעבר, שסיפרה למשתתפות את סיפורה האישי על חזרתה בתשובה. קמרמן סיפרה על מה העיר אותה והזיז אותה מהעולם בו גדלה, לעולם של קיום תורה ומצוות.

בהמשך בירכה את הנשים, הילה שי וזאן, שאף הוסיפה דברים לקראת הימים הנוראים. בחלקו השלישי של הערב התקיימה הופעה של ליאת יצחקי ולהקתה, בשירה ובחיבור הקהל ליום הדין המשמש ובא בסיפורים שירה, נגינה וקטעי תפילה.

הילה שי וזאן: "דווקא בימים האחרונים אלו של חודש אלול, נשים רבות מחפשות אירועים של נשמה שמחה והתחברות. מחזיק תיק תרבות יהודית סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ ואנוכי, בשיתוף אגף תרבות, נמשיך ונפעל לטובת נשות העיר ולטובת ציבור התושבים בכלל".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות