חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צרכנות / טיסה זולה דרך האינטרנט

 

זוכרים את הימים שהייתם צריכים להתקשר אל סוכני נסיעות בשביל להזמין טיסה והייתם צריכים להיפרד מאלפי שקלים? לשמחתכם הימים האלה כבר מזמן אינם. שוק הטיסות עבר שינויים

 

זוכרים את הימים שהייתם צריכים להתקשר אל סוכני נסיעות בשביל להזמין טיסה והייתם צריכים להיפרד מאלפי שקלים? לשמחתכם הימים האלה כבר מזמן אינם. שוק הטיסות עבר שינויים דרמטיים בשנים האחרונות ומחירי הטיסות ירדו פלאים. היום גם אתם יכולים ליהנות מטיסות זולות. אתם רק צריכים לדעת היכן לחפש.

שני שינויים עברו על עולם הטיסות בעולם בכלל ובישראל בפרט בשנים האחרונות. השינוי אחד נערך בשנת 2013, אז אישרה ממשלת ישראל את הסכם שמיים פתוחים, אשר פתח את שמי ישראל לטיסות זולות שבועיות לכל יעד לאירופה. שינוי זה גרם לכניסתן  של חברות תעופה רבות, מה שיצר תחרות רבה בשוק והוביל להוזלה במחירים.

השינוי השני מתקשר לשינוי הראשון ובהרבה מובנים הוא הרבה יותר משפיע ממנו. כניסתו של האינטרנט לתחום. היום אנחנו לא זקוקים עוד לסוכני נסיעות בשביל לחפש טיסות, אנחנו יכולים לעשות הכל בחיפוש פשוט ברשת. זה מאפשר לנו למצוא טיסות ליעדים שונים במחירים מוזלים. אין לנו צורך לשלם עוד עמלות תיווך לסוכנים. כמו בתחומי מסחר רבים אחרים, האינטרנט מעניק לנו חופש בחירה.

כיצד מוצאים טיסה זולה דרך האינטרנט

ישנן כמה אופציות שמאפשרות לנו למצוא טיסה זולה דרך האינטרנט.

האופציה הראשונה היא להיכנס לאתרים שמשווקים טיסות ולחפש שם טיסה ליעד אליו אנחנו רוצים לטוס. מדובר באתרים של חברות התעופה שמוכרות כרטיסים בלי תיווך של סוכנים, כולל בקרב חברות לואו קוסט. או בקרב אתרים גדולים של תיירות שמוכרים כרטיסי טיסה במחירים מוזלים. חשוב להדגיש, סוכני נסיעות לא תמיד עובדים עם כל חברות הלואו קוסט ולכן אם תפנו אליהם, לא תמיד תקבלו תשובה אם יש או אין טיסה זולה ליעד מסוים. לכן חשוב לבדוק בעצמכם?

אופציה שנייה, שימוש במנועי חיפוש שגם מאפשרים למצוא כרטיסי טיסה וגם עורכים השוואות בין המחירים של החברות השונות. למשל אתר קיאק, שעורך חיפוש כרטיסי טיסה ליעדים שונים בעולם ופעיל גם בישראל.

אופציה שלישית לרכישת כרטיס טיסה זול דרך האינטרנט, היא לחפש דרך אתרים בחו"ל טיסות המשך. נניח אתם רוצים לטוס לארה"ב, אז במקום לטוס ישירות מישראל לארה"ב, אתם יכולים לקנות כאן כרטיס טיסה ליעד במדינה קרובה ומשם לטוס לארה"ב, בהנחה ודרך האינטרנט תוכלו למצוא כרטיסים זולים יותר. מה שחשוב הוא לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם בשביל שלא תישארו בלי כרטיס ביד. אתם יכולים לעשות את זה דרך אתרים כמו אקספדיה, lastminute, ועוד.

ואופציה אחרונה שימוש באפליקציות הרגע האחרון דוגמת חוליו המוכרת והטובה, שמציעה כרטיסי טיסה במחירים מוזלים לרוכשים בדקה התשעים. כמו חוליו קיימים גם אתרים רבים שמוכרים כרטיסי טיסה בזול ברגע האחרון. הבעיה כאן, שמדובר בכרטיסי טיסה ליעדים מוגדרים ולא לכל יעד שאנחנו רוצים לטוס אליו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות