חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

פרויקט נוסף לדיור בר השגה בראשון לציון

 

החלה ההרשמה להגרלה מס’ 2, בה יוצעו 26 יחידות דיור בנות שלושה חדרים בעיר החל מ-916 אלף שקלים  

 

בהמשך למתווה "דיור בר השגה", שמובילה עיריית ראשון לציון בשנים האחרונות, שנחשב לפורץ דרך ברמה הארצית יוצעו למכירה בהגרלה לזכאים 26 יחידות דיור קטנות, בנות שלושה חדרים, בפרויקט חדש של היזם צבי צרפתי בשכונת כלניות הממוקמת בדרום-מזרח העיר.

הדירות תימכרנה לזכאים בעלות של 25 אחוז פחות ממחיר השוק, כלומר החל מ-916 אלף שקלים. המשמעות היא חלום דירה בפחות ממיליון שקלים יתגשם ל-26 צעירות וצעירים בני העיר. ההרשמה תחל ב-8.9.15 ותימשך עד לתאריך 15.10.15. הגרלה פומבית ופתוחה לקהל צפויה להתקיים ב-26.10.15 באולם הספורט גן נחום.

בהתאם למתווה ביוזמת ראש העירייה דב צור, והמשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הנוער והצעירים  דורון אוזן, יזם הפועל בעיר יקבל אישור לתוספת יחידות דיור בתנאי שכל יחידות הדיור הנוספות יהיו יחידות דיור קטנות שיימכרו לצעירי העיר במחיר הנמוך ב-25 אחוז ממחיר השוק.

פרויקט דומה של 60 יחידות דיור בנחלת יהודה שווק לפני כשנה וחצי, וזכה לביקוש רב כאשר 240 בקשות הוגשו להשתתף בהגרלה. הפרויקט נמצא בשלבי בנייה מתקדמים. בנוסף, שני פרויקטים נוספים נמצאים בקנה וצפויים לצאת להגרלה בחודשים הקרובים - 40 יחידות דיור בנחלת יהודה  ו-18 יחידות דיור במרכז העיר.

יחידות הדיור המוצעות הן דירות בנות שלושה חדרים בשטח של 65 מ"ר, כולל מרפסת של כ-12 מ"ר. הדירה כוללת חנייה פרטית תת-קרקעית. הזוכים מחויבים להתגורר בדירה לתקופה שלא תפחת מארבע  שנים, וכן יתחייבו שלא לבצע כל עסקת מכירה או השכרת הדירה בתקופה זו.

בהגרלה יועמדו למכירה 21 דירות המיועדות למשקי בית: נשואים, ידועים בציבור, אם או אב חד הוריים -  עם ילדים שגיל אחד המועמדים בן 40-21 שנים, ולהם לפחות ילד אחד מתחת לגיל 18, או זוגות נשואים ללא ילדים, שגילו של אחד המועמדים הוא בין 21 ל- 40 שנים. חמש דירות יועמדו למכירה ליחידים: רווקים, גרושים או אלמנים שגילם נע בין 28 ל-40.

כמו כן, המועמדים צריכים להוכיח כי אין להם ולא הייתה להם בעבר דירה בבעלות. על אחד מבני הזוג להיות תושבי העיר בעשר השנים האחרונות או בחמש השנים האחרונות, ככל שמדובר בעולה חדש, או שאחד מהורי המועמד עומד בתנאים אלה.

ראש העירייה דב צור: "אני רוצה שלצעירי ראשון תהיה האפשרות להמשיך ולהתגורר בעיר, לבנות בה את חייהם ולהקים בה את משפחתם. זו משימה מרכזית על שולחני. אנחנו לא מחכים לצעדי הממשלה. מצאנו דרך יצירתית ויעילה לאפשר לצעירי העיר לקנות דירה כבר היום במחירים נמוכים משמעותית ממחיר השוק. המתווה הזה נותן ל-26 משפחות צעירות את ההזדמנות להתחיל את החיים מנקודה אחרת. כבר היום יש לנו שני פרויקטים נוספים בקנה, ואני מקווה שנוכל לתת תקווה ועתיד טוב יותר לעוד ועוד צעירות וצעירים בני העיר".

המשנה לראש העירייה ויו"ר הועדה לדיור בר השגה דורון אוזן: "כמי שיזם את המתווה לדיור בר השגה בשיתוף ראש העירייה דב צור, אני שמח שהצלחתי לקדם תכניות עם תוצאות בתחום הדיור לזוגות צעירים בשנים האחרונות. המטרה שעמדה מול עינינו היא עצירת עזיבת הצעירים את ראשון לציון, כפי שקרה בשנים האחרונות. מדובר בהסכם מסגרת, שאותו נוכל להכיל מול כל יזם/קבלן בראשון לציון. הקבלן מקבל כ-40 אחוז מהפרויקט כבר בשלב הראשון, וזו מעין מכירה מוקדמת שהיא עוד סיבה לכדאיות. מדובר בתקווה אמיתית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העירייה דב צור על הגיבוי ושיתוף הפעולה בינינו, למהנדס העיר אלי יהלום ולחברי הוועדה על עבודה משותפת. המתווה לדיור בר השגה נחשב בשנים האחרונות לפורץ דרך ברמה הארצית, ובזכותו נוכל  להוציא לפועל עוד כ-300 דירות בשנתיים הקרובות לצעירי  ראשון".

לצעירים בראשון איך נרשמים?

נכנסים לאתר האינטרנט של העירייה: www.rishonlezion.muni.il.
קוראים בעיון את חוברת ההרשמה. ממלאים את כל המסמכים הדרושים ומגישים אותם עד ליום 15/10/15 בשעה 13:00 לנציגי היזם היושבים במשרדי העירייה, הכרמל 20. נציגי היזם ישהו בבניין העירייה בין התאריכים 8.9.15 ועד 15.10.15 בין השעות 14:00-9:00, יקבלו את חוברות ההרשמה ויענו על שאלות המתעניינים. בעת הגשת חוברת ההרשמה יקבל המועמד מספר סידורי. כל חוברות ההגרלה שמולאו ע"י המועמדים יוכנסו לתיבה נעולה ומפוקחת. ביום ההגרלה, שתיערך באולם הספורט  גן נחום, ביום ה-26/10/15 בשעה 20:00, יוגרלו 26 מספרים סידוריים מהתיבה הסגורה ואלו יהיו הזוכים המאושרים.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות