חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הנציגה המודיעינית במועצת הנוער הארצית

 

סיון כהן, תלמידת כיתה י"ב בתיכון עירוני ג’ ע"ש מוטה גור במודיעין, נבחרה ליו"ר מועצת הנוער והתלמידים של מחוז ירושלים  

 

סיון כהן, תלמידת כיתה י"ב בתיכון עירוני ג’ ע"ש מוטה גור, נבחרה השבוע לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים והנוער של מחוז ירושלים. מועצת התלמידים והנוער המחוזית היא הגוף הרשמי, הנבחר והמייצג של כל התלמידים ובני הנוער מכיתות ז’ עד י"ב’ במחוז ירושלים הכולל 18 רשויות. במועצה פועלים בני נוער  מירושלים ויישובי הסביבה, מקריית ארבע עד בית אריה וכעת גם יו"ר ממודיעין. הבחירות לבעלי תפקידים במזכירות המועצה המחוזית נערכות אחת לשנה, כאשר כל בעל תפקיד נבחר לקדנציה של עד 12 חודשים.

כהן, ששימשה כדוברת מועצת הנוער העירונית בשנה החולפת, נבחרה בבחירות האחרונות שהתקיימו  בשבוע שעבר ליו"ר מחוזית. היא תיקח חלק פעיל בהובלת שינויים חברתיים עבור בני הנוער, תפעל לחיזוק הקשר עם הרשויות, ולתיאום בין רשויות במחוז, זאת תוך העברת מסרים, החלטות ותוכניות מהמועצה הארצית למועצות הרשותיות ולהיפך. את סיון כהן תמשיך ללוות לאורך כל הדרך, רכזת מנהיגות הנוער במחלקת הנוער והצעירים, מעיין פולנט.

זכייה זו של סיון בבחירות והייצוג במועצת הנוער המחוזית מצטרפת לבחירתו של עומר בר, גם הוא תלמיד עירוני ג’, לייצג את בני הנוער כסגן יו"ר במועצת התלמידים והנוער הארצית.

יו"ר מועצת התלמידים והנוער החדשה של מחוז ירושלים, סיון כהן: "אני מגיעה למחוז חדורת מוטיבציה לייצג את בני הנוער במודיעין, מכבים, רעות והמחוז כולו. אני רואה את המחוז שלנו כאחראי על הצבת היעדים וקביעת דרך הפעולה למחוז ולרשויות שבתוכו. אני נרגשת על כך שנבחרתי לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים והנוער במחוז ירושלים, ומודה לבוחרים שנתנו בי את האמון. אני מביאה איתי את החדשנות, הרעננות ושבירת השיאים, ומציבה בפני אתגרים משמעותיים בכדי להוביל את המחוז כולו לאופק חדש".

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל: "מועצת הנוער של מודיעין-מכבים-רעות, שפועלת במסגרת מחלקת הנוער והצעירים בסחלבים, היא אחת המועצות החזקות והמובילות בארץ בכלל ובמחוז ירושלים בפרט, ולכן זה אך טבעי היה שנציגי המועצה יתברגו בתפקידי מפתח ברמה המחוזית והארצית. סיון כיהנה בתפקיד דוברת המועצה בשנה החולפת, ואנו רואים בתפקיד החדש התקדמות והתפתחות. נמשיך לתת לה את התמיכה המלאה, על מנת שתוכל לבצעה את תפקידה על הצד הטוב ביותר לרווחת בני הנוער של העיר ושל המחוז כולו".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות