חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

6,000 צפו בכנסיית השכל מופיעה בפארק ענבה

 

המופע "אוטוביוגרפיה", שנערך במסגרת הפרויקט הארצי "ימי תרבות" של מפעל הפיס, עשה היסטוריה כהופעה הסגורה הראשונה בפארק ענבה  

 

6,000 צופים נהנו ביום חמישי האחרון מהמופע "אוטוביוגרפיה" של כנסיית השכל, שנערך בפארק ענבה במסגרת הפרויקט הארצי "ימי תרבות" של מפעל הפיס, בשיתוף מינהלת אופק, אגף תרבות ואירועים והיכל התרבות מודיעין.

"ימי תרבות 2015" הוא מיזם של מפעל הפיס, בשיתוף משרד התרבות והספורט ופורום מוסדות תרבות ואמנות, המקיימים אירועי תרבות ברחבי הארץ במחיר שווה לכל כיס, כאשר המופע בפארק ענבה היה אירוע הפתיחה של המיזם.

למעשה, זו הפעם הראשונה בה התקיימה הופעה סגורה בפארק ענבה, ובעירייה ציינו כי לאור הצלחת האירוע תיבדק האפשרות לקיים הופעות סגורות נוספות בפארק בעתיד.

המופע נפתח בדברי ברכה של שרת התרבות, מירי רגב, יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, ראש העיר חיים ביבס ונציג פורום היוצרים, מנכ"ל תאטרון הקאמרי, נועם סמל. לאחר מכן עלתה להופיע להקת "כנסיית השכל" מלווה ב-40 נגנים למופע רוק ישראלי משובח.

במופע השתתף גם יואב בריידמן, בן 15 וחצי, מוזיקאי ורקדן באקורד סטודיו הלומד במגמת מוזיקה בתיכון עירוני א’ בעיר. בריידמן, בנם של אילן ואוסי בריידמן, הבעלים של אקורד סטודיו, סחט מחיאות כפיים רבות מאלפי הצופים במופע, כאשר הופיע בקטע תיפוף יחד עם צבי אלייב, ממשפחת אלייב המפורסמת, ושניהם הקפיצו ביחד את הקהל בשיר "תנו לי לשתות".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות