חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

נחנך אולם ספורט בחטיבת הביניים קרית גנים

 

למעלה מ-480 תלמידי חטיבת הביניים קרית גנים יזכו השנה לאולם ספורט חדש וסטודיו לריקוד, שהוקם בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים.

 

למעלה מ-480 תלמידי חטיבת הביניים קרית גנים יזכו השנה לאולם ספורט חדש וסטודיו לריקוד, שהוקם בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים. האולם הרב תכליתי משתרע על שטח של 360 מ"ר, והוקם בו גם סטודיו לריקוד, שישמש גם כחדר חוגים בשטח של כ-100 מ"ר. את העבודות מובילה החברה הכלכלית. האולם וחדר הסטודיו ישמשו את חטיבת הביניים קריית גנים, וצפויים להיפתח כבר בשבוע הקרוב.

גם בית הספר עבר בחודשי הקיץ עבודות שדרוג ושיפוץ נרחבות. כידוע, בשנים האחרונות מובילה העירייה תהליך של איחוד חטיבות ביניים, במסגרת זו אוחדה חטיבת ביניים קריית גנים עם חטיבת הביניים של מקיף ט', מה שהצריך הגדלת מספר הכיתות. הפתרון שנמצא הוא שיפוץ יסודי למבנה ישן בשטח בית הספר שהיה נטוש בשלוש השנים האחרונות.

מינהל החינוך ומינהל שפ"ע הובילו תוכנית שיפוץ מקיפה, שבמסגרתה חודש המבנה בן השלוש קומות וקומת מרתף נוספת. שמונה כיתות אם שופצו וצוידו, ושופץ חדר מורים. כל הקירות בכל בית הספר, כולל המבנה הקיים, סוידו ונצבעו, הוחלפו כל הדלתות ושודרגו רוב המזגנים. ראש העירייה דב צור סייר בבית הספר ובאולם הספורט החדש, והביע סיפוק מהתוצאות.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות