חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מאות בני נוער במסיבת סיום הקיץ

 

מאות בני נוער ממדיעין, מכבים ורעות נהנו ביום שישי האחרון ממסיבת רחוב מטריפה, שארגנו עבורם אגף תרבות ואירועים בעירייה ומחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים              התקווה 6, קפה שחור חזק, אפגרייד ודי.ג’יי ג’ובי הקפיצו את בני הנוער במסיבת רחוב, שארגנו אגף תרבות ואירועים ומחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים  

 

מאות בני נוער ממדיעין, מכבים ורעות נהנו ביום שישי האחרון ממסיבת רחוב מטריפה, שארגנו עבורם אגף תרבות ואירועים בעירייה ומחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים. במסיבת הרחוב, שלמעשה סיכמה קיץ רווי בפעילויות ואירועים לבני הנוער בעיר, נהנו בני הנוער מהופעות של "התקווה 6", "קפה שחור חזק", הצמד "אפגרייד" ודי.ג’יי ג’ובי, וממתחם מסיבה מוצלל ומושקע שהוקם לאורך רחוב ערער, שנסגר לטובת האירוע.

מי שפתח את האירוע עם הרבה מוזיקה טובה היה די.ג’יי ג’ובי, שהקפיץ את בני הנוער ברחבה עם מוזיקה קיצית ומרעננת במיוחד. אחריו עלו להקת ההיפ הופ הישראלית "קפה שחור חזק", שחבריה הופיעו עם מיטב הלהיטים ובהם "יהיה בסדר", "רק לעלות" ושירים נוספים.

שיאה של מסיבת הרחוב הגיע כאשר ראש העיר חיים ביבס ויו"ר מועצת הנוער, שחר אהרוני, עלו אל הבמה ויחד עם מועצת הנוער זרקו לאוויר, בתזמון מושלם, אבקת צבע אורגנית ייחודית, שחולקה כמה רגעים קודם, ובכך צבעו את הרחוב ואחד את השני בשלל צבעי הקשת.

מיד לאחר מכן עלו על הבמה חברי להקת ההיפ הופ הכי ישראלית "התקווה 6", שנתנו הופעה אנרגטית וקצבית עם כל הלהיטים. את האירוע הנחה הזמר והמנחה חן אהרוני, בוגר "כוכב נולד" וערוץ MTV. את האירוע חתם הרכב הטראנס הכי חם במדינה "אפגרייד", שחבריו הקפיצו את בני הנוער עם מוזיקה אלקטרונית עד לשעות אחר הצהריים.

חבר המועצה מחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ: "מסיבת הרחוב הייתה אירוע השיא של קיץ עמוס עם עשרות אירועים ופעילויות עבור בני הנוער בעיר. הפעילות הרבה, שהתקיימה לאורך כל החופש הגדול, בהחלט תרמה לירידה במספר המקרים של הקמות רעש, ונדליזם ושתיית אלכוהול בקרב בני הנוער. חשוב להודות לכל הצוות המסור של מחלקת הנוער והצעירים, יחד עם התמיכה של אגף תרבות ואירועים ואגפי העירייה השונים, שסייעו בארגון האירוע המוצלח והקיץ כולו".

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות