חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

5000 איש במופע של שירי מימון ושמעון בוסקילה

 

ביום חמישי האחרון הגיעו אלפי תושבים לאמפיפארק עמק החולה ונהנו מאירוע השיא של הקיץ עם המופע המשותף של שירי מימון ושמעון בוסקילה.  

 

את המופע פתח ראש העיר חיים ביבס שהודה לתושבים על כך שהצביעו ברגליים והגיעו למגוון האירועים שהתקיימו בעיר לאורך הקיץ הן בפארק ענבה, והן בפארקים ובמתחמים השונים ברחבי העיר.

לאורך המופע אותו ארגנו אגף תרבות ואירועים נהנו התושבים מהלהיטים הגדולים של בוסקילה ומימון בהם: "השקט שנשאר", "את המחר שלי", "יא מאמא", "לאן שלא תלכי" ואף שרו ביחד איתם. מימון פתחה את המופע בכך שהזכירה לתושבים כי המופע שתוכנן שנה שעברה בוטל בעקבות מבצע צוק איתן  ולאור בקשת התושבים החליטו לקיים את המופע השנה.

צילום:  חורחה נובומינסקי

ואכן השנה פיצו בוסקילה ומימון במופע מלא ומרגש במיוחד. כמה שעות לפני המופע נהנו מאות הורים וילדים ממופע הילדים "הבאגיס" כאשר ארבעה דמויות של חרקים גדולים ומגניבים עלו על הבמה באמפיפארק ויחד עם הילדים שרו, רקדו ובעיקר צחקו והצחיקו.

בפארק הדגים הסמוך נהנו הילדים מעשרות מתקנים מתנפחים ופעילויות שנפרסו לאורך הפארק וכן מדוכני מזון וסדקית. בנוסף בכביש המקשר בין פארק הדגים לאמפי יכלו הגדולים והקטנים להרגיש כמו כבאים לכמה דקות, להיכנס ולהצטלם בתוך כבאית שהעמידו במקום מכבי האש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות