חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ילקוטים לפתיחת שנת הלימודים

 

גם השנה עמלו עובדי האגף לשירותים חברתיים במהלך חודשי הקיץ בשיתוף עמותת "חזון לישראל" על איסוף כמאה ילקוטים חדשים, עבור תלמידים ממשפחות שידן אינה משגת.

 

פתיחת שנת הלימודים שקרבה ובאה מזמנת בתקופה זו את התלמידים והורים לחנויות בכדי לעשות השלמות אחרונות של ציוד לימודי ואף לרכוש ילקוט חדש לבית הספר. למרבה הצער, עבור משפחות מסוימות בעיר המצב הכלכלי בביתם אינו מאפשר לפתוח את שנת הלימודים עם ילקוט וציוד לימודי חדש. על כן כמו בכל שנה, גם השנה עמלו עובדי האגף לשירותים חברתיים במהלך חודשי הקיץ בשיתוף עמותת "חזון לישראל" על איסוף כמאה ילקוטים חדשים, עבור תלמידים ממשפחות שידן אינה משגת.

במהלך הימים האחרונים התקיימה באגף לשירותים חברתיים חלוקת הילקוטים שהפכה בשנים האחרונות לאירוע מסורתי. רכזת המתנדבים, רונית שטייגמן, ציינה כי על פי נתוני האגף לשירותים חברתיים כל הילדים אשר נזקקו לילקוט חדש קבלו מענה. כעת עומד בפני העירייה ועובדי האגף אתגר נוסף, סיוע לנזקקים עבור חגי תשרי המתקרבים.

מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג: "אני רוצה להודות לרונית שטייגמן רכזת המתנדבים שלנו באגף ולעמותת "חזון ישראל" על השותפות במאמץ לסייע לילדים לפני תחילת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה. אנו תקווה שתהיה זו שנת לימודים מבורכת למשפחות המטופלות באגף ולכלל תושבי העיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות