חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

בעקבות האסון בעיר התאומה טיאנג’ין בסין, ראש העיר, דב צור שלח תנחומיו

 

בעקבות הפיצוץ העצום בנמל העיר טיאנג’ין בסוף השבוע שהביא למותם של יותר ממאה בני אדם, מספר זהה של נעדרים וכן כ-700 פצועים, שיגר ראש העירייה, דב צור, מכתב ניחומים לעמיתו בעיר התאומה

 

ראש העיריה, הואנג שינגואו. "בלב כבד שמעתי על הטרגדיה שהתרחשה בנמל טיאנג'ין" כתב צור במכתב "בשם תושבי ראשון לציון, חברי מועצת העיר ואנוכי, אנו מביעים את תנחומינו הכנים לאובדן חיי אדם ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים. אנו עומדים לצדכם בימים הקשים אלו."

בעירייה ממשיכים לעקוב אחר הדיווחים מעיר התאומה לפיהם האירוע הטרגי טרם הסתיים וישנם פיצוצי משנה רבים וכן חשש לדליפת חומרים מסוכנים. יש לציין כי הקשר בין הערים ראשון לציון לטיאנג'ין הוא לא רק ייצוגי כי אם גם מעשי. לפני כשנה, ביקר ראש העירייה הסיני בראשון לציון ונפגש עם ראש העירייה דב צור, השניים חתמו על מזכר הבנות להעמקת שיתוף הפעולה ולקידום הקשרים הכלכליים והמסחריים בין הערים.

הסינים הביעו עניין רב בשיתופי פעולה בתחום החקלאות, אותו מוביל המכון וולקני הממוקם בראשון לציון, ושימור המים תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות, כפי שמוביל בראשון לציון תאגיד המים "מניב". כמו כן הובעה השאיפה לקידום שיתופי פעולה בתחומי המדע והטכנולוגיה, הפיתוח האורבני וחילופי משלחות ספורט ותרבות.

ראש עיריית טיאנג'ין התרשם מתכניות הפיתוח של ראשון לציון ואמר כי הוא מעוניין לשלוח משלחת מקצועית לעיר על מנת ללמוד עוד על ההזדמנויות העסקיות בה, במטרה להשתלב בפיתוח מתחמי העסקים. הסינים ציינו גם את התרשמותם ממערכת החינוך ומהחדשנות המדעית והטכנולוגית בישראל. טיאנג'ין נחשבת לעיר נמל גדולה ולאזור תעשייתי חשוב בסין. היא העיר הרביעית בגודלה בסין ואוכלוסייתה מונה כ-7.5 מיליון בני אדם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות