חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הוקמה הפרגולה במסוף התחבורה הציבורית

 

השבוע הגיעו לסיומן העבודות להקמת הפרגולה בכיכר התחבורה אשר תהווה בהמשך את מתחם תחנות האוטובוסים העליון של מרכז התחבורה העירוני.  

 

כידוע, העבודות להקמת מרכז התחבורה העירוני בכיכר התחבורה העירונית אותן מובילה החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין (חכ"ל), נמצאות בימים אלה בעיצומן. כחלק מהעבודות הודיעה השבוע העירייה על סיום השלב הראשון של מתחם תחנות האוטובוסים העליון הכולל פרגולה בגודל של 300 מ"ר ובגובה של 4 מטרים שתספק הצללה וקירוי עבור הנוסעים. הפרגולה שמוקמה על עמודי הבטון הגדולים שבין קניון עזריאלי לתחנת הרכבת "מודיעין מרכז", כוללת אלמנטים של אלומיניום עם חיתוך צורני של עלים המשתלבים עם עצי הדולב המצויים ברחבת הקניון.

בנוסף, כחלק מהעבודות, הותקנו לאחרונה לאורך הקו שמונה פתחי תאורה טבעית, מעין "בארות אור", אשר יספקו בעתיד אור טבעי למסוף האוטובוסים התחתון. לאורך הקו הוצבו גם עשרה ספסלים המשולבים פלדה ועץ המשמשים גם הם כפתיחי תאורה טבעית.

מרכז התחבורה העירוני יכלול שני מסופי תחבורה, אחד עבור התחבורה העירונית הפנימית והשני עבור תחבורה בין עירונית. מסוף התחבורה התחתון יהיה מחובר באופן ישיר לתחנת הרכבת ’מודיעין מרכז’ והרציפים של האוטובוסים ייבנו בתוך הכיכר עם רמפות כניסה ויציאה אל כיכר התחבורה הרשית. בעתיד ישתמשו בשירותיה גם באי השדרה המרכזית, שתבנה בסמוך וכן הסטודנטים שיילמדו במתחם המיועד למוסד האקדמאי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות