חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ציירו גרפיטי ונתפסו

 

שני קטינים תושבי העיר, נתפסו בסוף השבוע שעבר לאחר שביצעו ציורי קיר (גרפיטי) באחד מבתי הספר בעיר. בתיקים שנשאו על גבם נמצאו 13 תרסיסי צבע.

 

ביום חמישי שעבר התקבל דיווח במשטרת מודיעין על שני בני נוער שנצפו מבצעים גרפיטי באחד מבתי הספר בעיר. בלשי הנוער של משטרת מודיעין הגיעו למקום איתרו את הנערים, תשאלו אותם ובדקו את תחולת התיקים שלהם.

להפתעתם גילו בלשי הנוער בתיקים לא פחות מ-13 תרסיסי צבע בצבעים שונים. השניים עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה במסגרתה הודו במעשים וקשרו עצמם לאירועים נוספים בהם ביצעו כתובות גרפיטי, בהזדמנויות שונות, באתרים נוספים בעיר. תפיסה זו של משחיתי רכוש מצטרפת לתפיסה נוספת שביצעה מחלקת הביטחון של העירייה לפני כחושיים במסגרת פעילות סמויה שמטרתה מניעת תופעת הוונדליזם.

כזכור, לקראת הקיץ יצאה העירייה בשיתוף תכנית "עיר ללא אלימות", הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול, מועצת הנוער, הנהגת ההורים העירונית, ומחלקת נוער וצעירים בסחלבים, בקמפיין "שומרים על הבית שלנו" הקורא לצמצום ומניעת סוגי אלימות שונים בכלל והשחתת הרכוש הציבורי והפרטי בפרט.

לצד קמפיין רחב שכולל הגברת פעולות מניעה הסברתיות וחינוכיות לטובת שמירה על המרחב והרכוש הציבורי בקרב ילדים, נוער והורים, הוגברה גם פעילות האכיפה כנגד משחיתי רכוש. בעירייה ציינו כי לאורך הקיץ מתוגברת פעילות האבטחה של מחלקת הביטחון של העירייה גם בלילות על מנת לאפשר פעילות שקטה לאורך כל שעות היממה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות