חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

שני קטינים נכנסים לקיוסק ויוצאים עם וודקה

 

החברה לבטחון בשיתוף המשטרה יוצאים למאבק בצריכת האלכוהול ע”י בני הנוער, וברעש שגורמים ערבי הקריוקים

 

תפיסה נוספת של מכירת אלכוהול בניגוד לחוק כשבמקביל, ממשיכים פקחי החברה לבטחון להגיע למוקדי התאספות בני נוער ולשפוך את האלכוהול שברשותם

אחד מהיעדים ששמה לעצמה החברה לבטחון בשיתוף פעולה עם משטרת ראשון לציון, הוא המאבק במכירת אלכוהול בניגוד לחוק. בסוף השבוע האחרון, תצפת צוות נוער על קיוסק במרכז העיר שעל פי החשד מוכר אלכוהול לקטינים. ואכן, בשלב מסוים נצפו שני קטינים נכנסים לקיוסק ומיד לאחר מכן יוצאים עם שני בקבוקי וודקה.

השוטרים אספו עדויות מהקטינים וכן נלקחו חומרים ממצלמות העסק. המוכר, כבן 30, עוכב במשטרה לצורך חקירה. בהמשך יתקיים שימוע לעסק.

יש לציין כי במקביל לפעילות סביב עסקים שמוכרים אלכוהול, פקחי החברה לבטחון הפזורים ברחבי העיר, הן במסגרת הפעילות השוטפת והן במסגרת "תוכנית לילה שקט" המופעלת בחגים ובחופשת הקיץ, מגיעים להתאספויות של בני נוער בגנים ציבוריים ובמוקדים נוספים ושופכים את האלכוהול שנמצא ברשותם. רק בשבוע האחרון בוצעו 50 שפיכות אלכוהול.

יש לציין כי תוכנית "לילה שקט" שמפעילה החברה לבטחון בחופשות בשיתוף משטרת ישראל מוכיחה את עצמה. מטרת תכנית "לילה שקט" היא למנוע מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש (וונדליזם), על ידי ביצוע סיורים, תצפיות  ופעילות מוגברת בימי החופש.

הוגברה האכיפה בנושא הקמות רעש מקריוקי

כידוע, כבכל שנה, בחופשת הקיץ, נרשמת עלייה בתלונות על הקמות רעש מקריוקי. לשם כך הוקמה לפני כשנתיים יחידת איכות חיים המשולבת פקחי החברה לבטחון ושוטרים. היחידה הוקמה על רקע חוק הרעש שעבר בכנסת באותם ימים לפיו שוטר יכול להיכנס לבית בו קיים חשש סביר שמתבצעת עבירה של גרימת רעש ולהפסיקו. בכל סוף שבוע מתקבלות עשרות תלונות במוקד העירוני משכנים שסובלים מהפרעות הרעש הטורדות את מנוחתם.

בתחילה, הוחלט בחברה לבטחון שלא להחמיר עם החוגגים ורוב האירועים טופלו במקום על ידי מתן התראות ובמקרים של הקמות רעש שחזרו על עצמן למרות ההתראות, נרשמו דו"חות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות