חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

בעלי מקצוע מומלצים - איך נוכל לזהות אותם?

 

לבעל מקצוע רציני יש תעודות המעידות על הכשרתו ורישיון עבודה. כאשר אנו מזמינים טכנאי גז, חשמלאי, מדביר ועוד, חשוב לראות את רישיון העבודה שלו, לוודא שהוא בתוקף

 

בעבר, לפני שנים רבות שמו של בעל מקצוע טוב הלך לפניו ועבר מפה לאוזן. הכרנו חשמלאי אחד, אינסטלטור אחד, שיפוצניק אחד ונעזרנו בהם. בשנים האחרונות השוק מוצף בבעלי מקצוע, חלקם בעלי מקצוע מומלצים וחלקם לא. יש מספר סימנים שלפיהם נוכל לזהות בעל מקצוע רציני, להכניס את שמו לרשימת אנשי הקשר בטלפון הנייד ולהיעזר בו בכל פעם שנזקק לשירותיו.

מהם הסימנים המעידים על בעלי מקצוע מומלצים

בעל מקצוע רציני מגיע בזמן לעבודה. נכון כל אחד עלול לאחר, אך השאלה היא האם זהו דפוס התנהגות חוזר או מקרה חד פעמי. בעל מקצוע אחראי ידאג ליידע אותנו כשהוא מאחר, הוא יתקשר ויתנצל ולא ישאיר אותנו חסרי אונים, מנסים להבין מה קרה לו.

לבעל מקצוע רציני יש תעודות המעידות על הכשרתו ורישיון עבודה. כאשר אנו מזמינים טכנאי גז, חשמלאי, מדביר ועוד, חשוב לראות את רישיון העבודה שלו, לוודא שהוא בתוקף ולשמוע על השכלתו ועל הניסיון שלו בתחום.

בעלי מקצוע רציניים וותיקים נותנים חשבונית. גם אם אתם לא מתכוונים לנצל את החשבונית להחזר מס, כדאי מאוד לוודא כי בעל המקצוע שבחרתם מנהל את מערכת היחסים שלו עם רשויות המס בהתאם לחוק. כאשר לא מוכנים לתת לכם חשבונית, צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה לגבי האמינות והרצינות של בעל המקצוע שבחרתם.

בעל מקצוע רציני יהיה תמיד זמין. אם אתם מתקשרים והוא לא עונה, אם אתם משאירים לו הודעות והוא לא חזר אליכם, אלו סימנים העלולים להעיד כי משהו לא תקין בהתנהלו העסקית שלו.

בעל מקצוע טוב לא משנה את המחיר, אצלו המחיר הראשון הוא גם המחיר האחרון. הוא לא מנצל את המצוקה שלכם ומוסיף עוד תשלומים על המחיר שנקבע. במקרים שבהם הוא לא יכול לתת מחיר סופי, כמו למשל כאשר הוא תלוי בעלות חומרי הגלם, הוא יודיע על כך מראש.

 בעלי מקצוע מומלצים בטוחים בעבודה שלהם ונותנים תעודת אחריות. מי שלא נותן תעודת אחריות, לא בטוח באיכות העבודה ולא כדאי להתעסק אתו.

בעל מקצוע ותיק לא חוסך בפרסום, הוא מתכוון להישאר לטווח ארוך בשוק והוא יודע שהפרסום ישתלם. הוא לא מחפש דרכים זולות וחד פעמיות, אלא בונה אתר ברשת, מפרסם בפורטלים ייעודיים ועוד.

בעל מקצוע טוב יעניק לכם שירות אדיב ויעמוד בלוח הזמנים. יש לו ניסיון, הוא יודע להעריך כמה זמן העבודה תימשך והוא יעשה את הכול כדי לעמוד ביעדים.

 כאשר אתם מחפשים בעלי מקצוע מומלצים ברשת האינטרנט חשוב לבדוק היכן בעלי המקצוע מפרסם את עצמו ואיך. האם יש לו אתר ברשת, האם התוכן באתר איכותי, האם הוא מפרסם בפורטלים ואם כן באיזה. בפורטלים רבים אפשר לראות תגובות של גולשים ממליצים או משמיצים. אם מצאתם אפילות תלונה אחת על בעל המקצוע, הוא כנראה לא מומלץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות